|
Goed initiatief, en goede tips Trancefool.
Gisteren naar Basic Grooves in de Atak in Enschede geweest, en het was echt een SUPERavond. Echt een avond waar alles klopte. De lineup bestond uit 2 lokale technodj's en daarnaast Estroe en Dimi Angelis.
Estroe lijkt op de rode dame van Sex in the City overigens. Een hele vriendelijke dame waar ik nog een praatje mee maakte aan het begin van de avond omdat het zo fris was. Het was de hele avond ook niet echt druk, maar dat kon de pret niet drukken. De Atak is overigens het poppodium van Enschede, helemaal gerund door vrijwilligers.
Maar de avond zelf: een zeer gemeleerd publiek (4 Ta's, wat mensen die verdwaald waren van een gabber/hardstyle feest, veel alternatievelingen en wat studenten) en supergoed geluid. Een VJ erbij en Estroe dus, en je had alle ingredienten voor een feest.
Had Estroe nog nooit gehoord, maar dit klonk echt super super super goed! Een heerlijke mix van opbouwende en opzwepende (progressieve?) techno, maar het werd ook best stevig. Echt fantastisch, helemaal mijn ding.
Het waren echt de kleine dingen die voor mij de avond maakten. Op een gegeven moment kwamen 2 dames in volledige galajurk binnenlopen, blijkbaar was er een gala net afgelopen. Zag er heel erg stoer uit, die gingen midden op de dansvloer lekker uit hun dak!
Estroe draaide tot 2 , daarna nam Angelis het over. Het tempo ging wat omhoog... iets te veel hak & zaagwerk.... dus we zijn maar rond half 3 naar huis gegaan.
Maar wat een topavond zeg..... te lang niet meer naar een technofeest geweest. Toch maar eens wat vaker dingen downloaden etc en naar feesten gaan! THC, Bassie en Kolkie, het was gezellig