Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sensation White PARIS en 2007 !!!!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj ultra
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005
Sensation White PARIS en 2007 !!!!

Hello,
Je sais qu'il y a déjà un thread d'ouvert à propos de la tournée sensation white à travers le monde mais là j'ai pas pu me retenir d'en ouvrir un spécialement pour l'occasion

Je viens de voir sur le site www.sensation-white.com que ID&T allait faire son show sur notre bon vieux sol Français,à Paris... putain rien que d'y penser, vivement 2007 !!!!!!

ps:Maintenant j'espère qu'ils obtiendront toutes les autorisations et qu'il ne va pas se passer la même chose qu'avec Innercity en 2000.

Old Post Feb-17-2006 21:05  France
Click Here to See the Profile for dj ultra Click here to Send dj ultra a Private Message Add dj ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003
Re: Sensation White PARIS en 2007 !!!!

quote:
Originally posted by dj ultra
ps:Maintenant j'espère qu'ils obtiendront toutes les autorisations et qu'il ne va pas se passer la même chose qu'avec Innercity en 2000.

Il s'etait passé quoi?

EDIT : Fais tourner le oinj! Moi je vois Paris nulle part

Old Post Feb-17-2006 21:16  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Tiens ben maintenant, ils organisent des trucs sur notre bon vieux pays bien formaté??

Bah en tt cas, c'est bien d'avoir ce projet, apres est-ce paris va laisser faire ca....

(ca sent encore la serie a episodes.... )

Ps: sisi, faut aller a complete agenda/ tour schedule/ 2007, j'ai galere avant de trouver paris aussi!

Old Post Feb-17-2006 21:22  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Re: Re: Sensation White PARIS en 2007 !!!!

quote:
Originally posted by JLP
Il s'etait passé quoi?

faut aller dans tour schedule et non pas dans tour map

edit : grilled

Old Post Feb-17-2006 21:26  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

HEINNN.... WTF !!!!

..... enfin 2007 ... c'est loin
et y'a la présidentielle aussi....

Old Post Feb-17-2006 21:28  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj ultra
Senior tranceaddict

Re: Re: Sensation White PARIS en 2007 !!!!

quote:
Originally posted by JLP
Il s'etait passé quoi?

Ouais ben toi, arrêtes le le oinj,
sinon en 2000, ID&T a fait une tournée en europe et à Israél et innercity devait avoir lieu à Bercy et ça avait été annulé, voilà.

Old Post Feb-17-2006 21:29  France
Click Here to See the Profile for dj ultra Click here to Send dj ultra a Private Message Add dj ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Ouais, bah j'ai de serieux doutes a propos du succes de cette edition en tous cas.

Old Post Feb-17-2006 21:35  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Dans un stade de 50 000 places, seulement 500 TA-FR étaient là!!!

Moi direct j'oubli ce lieu préfère la Belgique ou Amsterdam à l'ancienne, dans un pays qui aime faire la fête

Je me lève et je confirme

Old Post Feb-17-2006 21:43  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by PyrofraG
Moi direct j'oubli ce lieu préfère la Belgique ou Amsterdam à l'ancienne, dans un pays qui aime faire la fête

Bah si ca arrive vraiment, j'pense po que tu vas cracher dessus...

Old Post Feb-17-2006 21:50  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

en tout cas, je pense qu'avec une com bien huilée et bien ciblée, y'a moyen

sinon ptite capture pour ceux qui auraient la flemme de chercher...

http://img151.**************/my.php?...aris20076un.png

Old Post Feb-17-2006 21:52  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Ils feraient ca dans quel batiment?

500 TA-FR ca fait pas mal quand meme

Allez on fait la line-up :
23:00-2:00 Guetta
2:00-5:00 Guetta
5:00-7:00 Guetta

Avec en warm-up, Guetta

The Wooorld Is Miiine
Taaaadaaa Tada Taaadaaa Tada

EDIT : Haaa mais y'a marqué TBA. Allez, on ferme le thread

Old Post Feb-17-2006 21:53  France
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by JLP

EDIT : Haaa mais y'a marqué TBA. Allez, on ferme le thread

TBA ? ca veut dire quoi? tout bonnement annulé ?

Old Post Feb-17-2006 21:59  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sensation White PARIS en 2007 !!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSlipmatt Tune from 2000 Liveset in London [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Preach - "No War In The Summer" (Barbara Brown Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:39.

Forum Rules: