Registered: Jul 2003
Jag har alltid velat veta mer om Docklands eftersom jag aldrig fick chansen att komma dit
Feb-22-2006 20:31
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Docklands fall blev väl ändå ett uppsving för svenska klubbscenen? Se på vad som var innan docklands och se på vad som kom efter..
Feb-22-2006 23:58
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Rikard
Docklands fall blev väl ändå ett uppsving för svenska klubbscenen? Se på vad som var innan docklands och se på vad som kom efter..
Uppsving for den svenska klubbscenen? Det beror nog pa hur man ser pa saken. Sjalv valjer jag kvalitet framfor kvantitet. A andra sidan har man rad att vara selektiv. Intressant fragestallnig iaf.
Feb-23-2006 06:16
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Jo precis, smaken är väl som baken. Men jag har iaf en uppfattning om att festerna nästan exploderade fram åren efter. Men det kan bero på att jag då kom in i den åldern då jag KUNDE gå på festerna.
Feb-23-2006 12:25
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Jägerbrand var på plats vid den andra polisrazzian mot Docklands den 18 februari 1996. Rejvarrangörerna var förberedda och hade svetsat igen elskåpet så att polisen inte kunde stänga av musiken. Med hjälp av en mobiltelefon gav rejvgeneralen Rocco order om att hissa upp diskjockeyn sju meter upp i taket - utom räckhåll för lagens långa arm. Men till slut tvingades de ge upp
haha skönt
Feb-23-2006 16:50
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005