Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [29-10-05] United In Trance -Thrillseekers, Menno, Misja & more -Asta, The Hague [NL]
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jbz
tranceaddict

Registered: Oct 2004
Talking [29-10-05] United In Trance -Thrillseekers, Menno, Misja & more -Asta, The Hague [NL]

UNITED IN TRANCE - ASTA, THE HAGUE

Area 1

The Thrillseekers (Insigma, Rapid Eye) [Adjusted Music, Synaesthesia] (UK)
Menno de Jong [Intuition Recordings, Anjunabeats, FFWD]
Misja Helsloot [Gesture Music, Trance Energy] (NL)

Area 2

JOOP [Be Yourself, ID-T] (NL)
Phynn [Black Hole] (NL)
Leon Bolier [Armada, Spinnin'] (NL)
Mesh [In Trance We Trust] (NL)

[B]Short info[/}

Date: Saturday 29-10-2005
Time: 23:00 - 05:00
Venue: Asta Theater, The Hague
Parking: Pleingarage (Plein 25, Den Haag)
Website: www.asta.nl, www.intuitionrecordings.com
Fee: 10 Euros

Source: http://www.mennodejong.nl/forum/viewtopic.php?t=431

Old Post Aug-29-2005 08:12  Belgium
Click Here to See the Profile for jbz Click here to Send jbz a Private Message Add jbz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Steve Helstrip ne vient pas tout les jours en Hollande..

Si mon boulot au quick le permet, j'irai sans doute.. On verra

Old Post Aug-29-2005 10:06  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

C'était déjà prévu que j'y aille. J'allais même créer le thread mais on l'a fait avant moi . Comme tu dis lost_in_trance, il vient très rarement en Hollande. Donc A NE PAS RATER .

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Aug-29-2005 10:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

QQQQQQQQQUUUUUUUUUUUUUUUUUOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIII????????

OMG OMG OMG

Je serais là, Menno + Steve Helsstrip = la gaule pendant un mois

Old Post Aug-29-2005 11:06  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Wow...

Bon... qu'est-ce que j'avais prévu le 29 octobre...

ah mais au fait... j'ai dit y'a pas longtemps que j'allais plus faire de soirées en dehors de france...

Old Post Aug-29-2005 16:04  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

OMG OMG ... hey DJ !!

Jamais déçu par les soirées à l'Asta, club hyper accessibles, djs supers accessibles et présents ( enfin mm pas une fois precision n'était pas venu ) donc j'y vais trop obligé !!

et the thrillseekers que je reve depuis toujours de voir...

putain j'ai trop hate, du coup ca remet en cause le AVB alone !

+ 800 Vinyles à vendre

Last edited by Insigma on Aug-30-2005 at 07:57

Old Post Aug-30-2005 07:46  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Une date de plus...

Pfff c'est chaud je sais pas si j'aurais le courage de la faire celle la !

Mais quel line up !!!

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Aug-30-2005 08:00  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by stanymi
OMG OMG ... hey DJ !!

Jamais déçu par les soirées à l'Asta, club hyper accessibles, djs supers accessibles et présents ( enfin mm pas une fois precision n'était pas venu ) donc j'y vais trop obligé !!

et the thrillseekers que je reve depuis toujours de voir...

putain j'ai trop hate, du coup ca remet en cause le AVB alone !

Convoi qui passe par Lille?

moi j'y vaus c'est sur et certain, j'ai vu Steve Hellstrip une fois et c'était Enoooooooooooooorme (j'ai le rip de son set si quelqu'un veut), alors là rajoutes Menno, Mesh & Phynn...

Par contre j'aurais bien fait aussi le Menno SOlo de 6h, ca m'interessait carrément plus que le AvB solo mais bon...

le WE dernier a fait mal a mon compte en banque... je vai devoir patienter quelque peu

En tout cas la date est cochée, ca va etre dément

2h de Thrillseekers pitain

Old Post Aug-30-2005 13:01  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by severnayaprods

2h de Thrillseekers pitain

2 heures de bonheur

Old Post Aug-30-2005 16:35  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kalix
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

Le carnet de rendez vous se rempli pour la rentrée...
donc je note ca pour le 29

Old Post Aug-30-2005 17:06  France
Click Here to See the Profile for kalix Click here to Send kalix a Private Message Add kalix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmindreaper
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2004

Je pense que je vais y aller, ça fait un bout de temps que j'ai envie d'aller à l'Asta, il parait que c'est un super club.

Old Post Aug-30-2005 19:38  Spain
Click Here to See the Profile for djmindreaper Click here to Send djmindreaper a Private Message Add djmindreaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by djmindreaper
Je pense que je vais y aller, ça fait un bout de temps que j'ai envie d'aller à l'Asta, il parait que c'est un super club.

C très convivial comme club

Le DJ deck est à la hauteur du public. Tu peux donc sans aucun problèmes serrer la main des dj's, faire signer tes plaques, leur parler un peu (pas trop quand-même) ou encore leur demander des request par texto.

Old Post Aug-30-2005 19:47  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [29-10-05] United In Trance -Thrillseekers, Menno, Misja & more -Asta, The Hague [NL]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcel Woods - Serenity (Which Mix) [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStrings Of Harmony - Part 2 [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:25.

Forum Rules: