|
| quote: | Originally posted by Blik
hier is de MSN-log, maar hij had er niet zo'n zin meer in op een moment volgens mij 
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: nerd
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: nerd
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: hmm
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: nerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd studuebol
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: stuut
[20:57] BliKkIE!!!!! zegt: lol
[20:57] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: eikel
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: lul bedoel je zeker je bent te bekakt om te schelden nerd
[20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ja dat is het
[20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ik voel me iets te goed om me tot jou niveau te verlagen
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: stuut kakker
[20:58] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: ik stamp je nerd
[20:59] BliKkIE!!!!! zegt: oeh
[20:59] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: jij bent dood nerdnerdnerdmerdmerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd
[20:59] (6)(b)justin de beste ** ²ºº² «.¸¸.·´¯) (6)(b) zegt: lululululullululululululululkulu\
[21:00] BliKkIE!!!!! zegt: best zielig vind je niet, iemand uitschelden over internet.....
[21:00] BliKkIE!!!!! zegt: heb jij een leven naast het internet
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
heb jij een leven naast het internet |
Hé, je bent vergeten te vragen hoe hoog z'n IQ is. Waarschijnlijk had 'ie dan wel iets geantwoord van "Duizend meter hoger als die van jij!!!" Maar ja, misschien spreek je 'm nog wel eens en krijg je een herkansing . Als je z'n mobiele telefoonnummer hebt moet je hem maar opgeven voor van die smsdiensten waarvoor hij bij elk smsje 50 eurocent kwijt is.
WTB.
PS: Kansloos hoor, als je jezelf "de beste" noemt.
|