|
Yeah, dit is nog wel af te rijden. Minder is dan weer dat de volgende dag de Tank S rally in Emmeloord is waar ik ook naartoe ga (bij goed weer).. naja, dat stelt fysiek niet zoveel voor misschien dat ik hier nog wel bijben .
___________________
Progressive
Hard = goed
|