Da Goose
T-Quest
Bad Boy Bill
John Acquaviva
Luke Slater
Miss Djax
AREA 2:
K.Cee
Remy
Ken Ishii Deck, FX & 909
James Ruskin
Jeff Mills
Marco Bailey
AREA 3:
Bas en Ram
Karim
Captain Tinrib [live]
Max the Alien
Jon the Dentist
Warmdusher
Dana
Veel onbekende namen voor mij, maar Luke Slater en Warmdusher zijn i.i.g. VET!
Feb-23-2001 15:16
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
hum, ik ken er 2 van volgens mij, wie zijn al die mensen?? zijn dat bekende mensen????
Feb-23-2001 19:16
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Blik hum, ik ken er 2 van volgens mij, wie zijn al die mensen?? zijn dat bekende mensen????
Ik heb wel eens gehoord van Miss Djax (Technokoningin uit Nederland), Remy (progessive) , Ken Ishii (japanner die al een keer op Innercity te staan), Jeff Mills (schijnt ook een grootheid te zijn)
Voor de rest ?????
Feb-23-2001 20:05
Gekhous
Supreme tranceaddict
juist, dat zijn voor de meeste onbekende namen, ik ken er zelf 11 ofzo, en ik ken je vertellen dat van die namen alleen die chinees 3x klote is
die mensen die er tussen staan die ik ken draaien allemaal lekker hard enzo, ook veel techno ertussen, dus ik ga!!
mooie aan zulke feesten is dat hier niet van die dagjesmensen zullen komen die the silence van delerium willen horen en verders alleen maar op de dansvloer uit hun neus staan te rauzen, maar mensen die van (wat hardere) trance/house & techno houden!!! LUV THEM PPLZ
Feb-25-2001 15:35
Bellie
Techno ofcourse!
Yep ik ga ook 100% zeker naar SHOCKERS!!!Al is het alleen al voor Jeff Mills.Jezus wat kan die man draaien zeg.
Vorig jaar op I Love Techno was het laatst dat ik hem gezien had en toen had ie echt een gruwelijke set neergezet.Hele zaal was aan het stampen.Vooral The Bells deed het (zoals gewoonljk)weer ontzettend goed.
Dat nr is over 80 jaar nog een wereldhit volgens mij
GREETZ
Cya @ SHOCKERS!!!!
Feb-25-2001 16:11
BooMBooM
Supreme tranceaddict
bas&ram standaard dj´s van trance buddha daar draaide ze al keihard en op shockers zouden ze nog harder gaan draaien zeker de moeite waard(ze draaien nu bijna iedere zaterdag in time in amsterdam)nou over tinrib hoeven we denk nie veel te zeggen evenals dana en jon the dentist dat zijn gewoon lekkere hardhouse dj´s warmdusher heb ik gister voor het eerst in de fun gehoord en draaide ook kei hard dus in iedergeval zit je in de hardhouse zaal goed!De techno is nie echt mijn style maar miss djax mag je zeker nie missen als je techno vet vind net als luke slater...Remy en ken ishi willen meestal ook wel lekker draaien nou en jeff mills ken iedereen ook wel denk ik marco bailey vind ik zelf een wat mindere dj maar hij zal vast wel goed gaan draaien!oftewel shockers word volgens mij echt wel een vet feest ik ben er in ieder geval zeker bij om een deel van 3de zaal op te vullen
Feb-25-2001 18:23
Bellie
Techno ofcourse!
Mijn Mening over warmdusher:FOKKING TE HARD!!!
Ik was gisteren ook in de fun.Het leek wel gvd hakkuh.
Geen melodietje helemaal niks.alleen pure bas.Niet strak.........
Geef mij maar lekkere stamp techno of tech/trance maar dat van gisteren was echt waardeloos.
GREETZ
Feb-25-2001 19:33
Gekhous
Supreme tranceaddict
warmdusher wil ook wel eens ontzettend harde techhouse draaien ja... maar soms ook richting GOA... hangt van het feestje af denk ik
Feb-25-2001 23:13
BooMBooM
Supreme tranceaddict
ja das waar maar ik denk dat het op shockers wel richting de goa word want er word altijd hard gedraaid op shockers
Feb-26-2001 09:45
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Shockers word dus echt vet....lekker hard
Feb-27-2001 00:46
-DoomBringer-
Supreme trancEaddict
Registered: Aug 2000
quote:
Originally posted by Akira Shockers word dus echt vet....lekker hard