|
Mailade Megamind tidigare ikväll och påpekade att Irish, Envio och Endre inte fanns med... dom sa dom inte kunde ha med alla såklart men sen mailade dom mig igen och sa att dom hade visst råkat ta med 3 DJs 2 ggr så dom satte in Airbase, Endre och Envio istället 
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Sep-12-2004 at 22:44
|