|
|
|
|
 |
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jan-24-2002 22:32
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
hmmm als mensen weggan omdat er gediscussierd wordt,dan zijn ze dus zowieso niet op de goede plek,als mensen weggaan omdat er alleen maar useless gepost wordt lijkt me erger voor een forum denk je nie |
geloof mij, jou discussies hier zijn heeeeeeel anders dan andere (normale) discussies, die discussies ontaarden bijna meteen in flamewars (ik kijk ff terug naar de thread waarbij dj-siesta zegt dat die drugs slecht vind) begin je het te hebben over dat die pas een broekie van 15 is zonder levenservaring, leuk als je mening meteen zo omver geschopt word, dan is het geen uiten van je mening meer
maar goed, dit is zoiezo alweer een kansloze thread, zo'n thread die door jou vervloekt werd in een andere thread, jij hebt jouw mening en ik heb de mijne, zullen we zoiezo nooit over eens worden want we zijn allebei koppig......
Jan-24-2002 22:50
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Ok, mijn mening hierover. Ik ben de eerste die zal toegeven dat ik (veel)useless post. Maar ik wil het vooral gezellig houden. Weten jullie nog, afgelopen zomer? De ene flame war na de andere kwamen achter elkaar. Toen zeiden jullie nog dat het minder gezellig was. En nu is het gezellig, dan zeuren er mensen dat er useless wordt gepost... Ik snap dat wel, maar toch, had je liever een forum waar elke dag 2 replies zijn dan? En het dood is... Ik heb liever die useless replies en lekker gezellig dan dat er 2 replies per dag op t forum zijn, dan komt er echt geen hond meer hier!
|
|
Jan-24-2002 23:12
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Jan-25-2002 00:44
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-25-2002 01:11
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:01.
Forum Rules: