| quote: | Originally posted by Jukx
goh.. volgens mij heb ik jou dit, in exact dezelfde woorden, vaker horen zeggen.. 
01. ik vraag mij af of deze namen jou überhaupt wat zeggen.
02. verzin is wat origineels joh! maakt het forum zo een stuk leuker!
lief ben ik he! |
na Proxi vs Donna, nu Jukx vs Flippe!!
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
|