Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VM 94 berätta.....
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xplorer76
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Stockholm
VM 94 berätta.....

Efter som jag är en så otrolig fanatiker utav fotboll så undrar jag lite vad ni andra gjorde under VM 94??
Vart var ni när vi slog ut Rumänien på starffar?
Vad gjorde ni efter förlusten mot Brassarna i semin?
Hur firade ni bronset, vilka va i Rålis??

Själv såg jag Rumänien på en strand i Laholm, dom körde storbild på stranden och så hade dom byggt en bar av sand... mycket myssigt..
Kommer aldrig vara så nära att få en hjärtattack igen och så lycklig jag va när Ravelli räddade straffen slår nog bara Bajens SM guld föra året.
När straffen räddades, så var det helt otroligt, 100 pers som bara skrek ut sin glädje, folk hoppade i vattnet och ville simma bort till USA och va med, fyrverkerierna sköts upp i luften och tiden stog still. UNDERBART.
Sen kom då matchen mot Brassarna, vi var dom enda som hade tagit poäng utav dom (1-1 i gruppen) detta var nog Sveriges sämsta match i hela VM, vi hade inte en chans, bara Ravelli och turen räddade oss... Men så Såg Matchen på Crazy Horse i Båstad inte mycket att minnas igentligen, bara att efter slutsignalen så stormmade folk ut på gatorna och började ha sönder saker, bil larm tutade och glas krossades... jag va mäktad besviken... FFFFAAAAANNNNNNN
Sen kom då den berömda matchen om bronset...
Såg bara första halvlek då jag visste att det va klart eftersom vi ledde med 4-0, såg matchen på Flush på Drottninggatan...
Det regnade i Stockholm (tror inte att det hade regnat nåt på hela sommaren) och folk va som tokiga i Kungsan, badad självklar i fontänen med plånbok pass och hela skiten... helt underbart, va fortfarande besviken att vi inte gick till final, men ändå så var det helt otroligt.....
Men det mäktigaste av allt e Rålis.... 70.000 tusen pers som bara skriker sin glädje när bronsmedaljörerna stiger upp på scen.. WOOOW
Vi stod långt fram, fick en blomm kvast i huvudet av Dalin tror jag att det va... Vilka minnen.

VM i år har ju börjat bättre än vad jag trodde, kan vi bara ta en poäng av Argentina, så kanske sommare 2002 går till historien.

Så, berätta vad ni gjorde och era känslor om VM 94.
Krossa Argentina.

Eran fotbolls fanatiker Xplorer.

Old Post Jun-08-2002 08:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine

Asså VM 94 e fan ett av d minnen som ja aldrig kommer glömma!

Tror ja såg alla matcher i Dalarna på vårt landställe m familjen mitt i natten!
Fy fan vilka underbara matcher d va!!!
Minns speciellt Rumänien matchen som du nämnde, när alla i familjen trodde vi torskat utom ja, å ja blev helt galen när Andersson nickade in kvitteringen i förlängningen, om inte ännu galnare när Ravelli tog oss till Semin!!! AHHHHH!!!! damn!!! va najz d va!!!

Minns även hur jävla grymma lirare vi hade då som; Brolin, Andersson, Dahlin, Schwarz, Thern osv. Å Henke som glider in i brons matchen å målar direkt!
D E minnen d..!

Hoppas detta VM kan bli lika minnesvärt!
M vinst mot Argentina kan fan allt hända!!!

Ser fram emot en nära framtid just nu!!! *dreglar*


___________________
TrAnCëAdDïcT

Old Post Jun-08-2002 10:39  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

jag satt mest och njöt av det vackra vädret och sköna matcher på TV


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Jun-09-2002 21:14  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

Under slutspelet var jag och min familj på semester i norrland..

Kommer speciellt ihåg kvartsfinalen emot Rumänien, satt på vårt hotellrum i Kiruna...

Efter den matchen stack jag ut å hoppade som en idiot i poolen..
Varje gånga man hör GES - när vi gräver guld, och varje gång man ser bilder ifrån VM 1994 så reser sig nackhåren...

HELT UNDERBART!

Old Post Jun-09-2002 21:19  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm Sweden

jag satt som en liten 9åring i en jätteskön soffa på min gamla land, Blidö, och somnade till varje match..


___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive.

Old Post Jun-10-2002 10:18  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VM 94 berätta.....
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2001 ID = I Think A Popular House Tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDj Tiesto - "Theme From Norefjell" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:39.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!