Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Liten update igen
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Snakebyte
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
Arrow Liten update igen

Som Petter säger, det går bra nu.
Saker rullar på som de ska, jobben börjar komma in, och låtar klättrar på listor etc etc.
En av låtarna (jag vet det hör inte hit då det inte är trance)gick in som nykomling i japan på 2:a plats och spöade bl.a Madonna. *GLAD*
Jag har fått upp en ny hemsida (för de som är intresserade)där jag kommer posta allt som rör mitt jobb i musikbranchen. Min gamla snakebyte-hemsida pekar till den nya nu också efter att ha varit offline ett tag.

Vill inte verka allt för ego, men jag passa på att synas lite

Old Post Mar-21-2006 04:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

man får gratulera. hehe inte illa
snygg sida också! tummen upp

Old Post Mar-21-2006 15:01  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Men när kommer detta till Sverige? Kommer ju konkurera ut Günther

Old Post Mar-21-2006 16:20  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sinnica Hax
?SYNTAX ERROR

Registered: Jul 2004

vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för.

Old Post Mar-21-2006 18:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Sinnica Hax Click here to Send Sinnica Hax a Private Message Add Sinnica Hax to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

hans och airbase sidor är ju bloggar och inte vanliga hemsidor, finns ju färdiga layouts att använda där

lyssna på lite på bloggen, softa mixar, kul att det går bra för er dock har ja aldrig hört er förut

Old Post Mar-21-2006 23:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Machoman...
Tycker sånt här är kul. Varken dåligt eller bra. Man får ju ta det för va det är. Tajta brudar i Wookie videon, fick mig faktiskt att titta igenom hela

Men inget knäcker Captain Jack i denna genre. Gillade hans första platta som kom när jag var liten knodd.

Old Post Mar-21-2006 23:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Gate 42
Machoman...
Tycker sånt här är kul. Varken dåligt eller bra. Man får ju ta det för va det är.

Håller med =)

keep it up x)

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Mar-22-2006 00:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by >>FK
vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för.

Det är skillnad på dom som kommer hit, gör en post med nån länk å sen aldrig syns och sånna som snakebyte här. Snakebyte har faktiskt synts ett tag här på forumen, inte på sista tiden men väl innan.

Personligen tycker jag det är kul att höra lite updates om det hela när det ändå är såpass stort

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-22-2006 10:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by >>FK

Tack för den du!!!
Både airbase o jag kör ett bloggskript som heter wordpress. De flesta bloggar bygger på det. Sen att vi båda råkade välja samma skin kan varken han eller jag rå för.
Jag har hållt till här i 2 år till och från. Sen så har jag inte alltid tid till att föra diskussioner, men jag låter de som blivit mina vänner här få veta vad som pågår i mitt liv iaf. Men som sagt tack för att du bryr dig så mycket :-P

Last edited by Snakebyte on Mar-22-2006 at 15:37

Old Post Mar-22-2006 12:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Haha, kollade precis videon.
Han är fan riktigt macho när han drar upp läppen så där

Tjejerna går väl som sagt inte att klaga på. Svenskor?

Old Post Mar-23-2006 15:58  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

http://www.aftonbladet.se/atv/playe...=10&clipID=7092

titta va ja hitta!!

Old Post Mar-24-2006 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

quote:
Originally posted by jofawe
http://www.aftonbladet.se/atv/playe...=10&clipID=7092

titta va ja hitta!!

Vad var det där?

Old Post Mar-24-2006 20:23  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Liten update igen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJOOP Clubbin SLAM FM 10.28.2007 Track ID? [sample is working now!] [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHardsoul - "Back Together" (Seamus Haji Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:13.

Forum Rules: