Daar kan ik m niet vandaan halen want ik kan geen satelite op deze compus installen! Wordt ik zo ziek van, je kan 500 kb/sec downen, maar alleen waarvandaan?
Feb-03-2002 14:58
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
zoek gewoon op forum ofzo, bij de download section, hij zal dr wel bij staan
Feb-03-2002 15:22
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
ik up em wel ff op mn site
over een kleine 15 minuten istie klaar (tis nu 17:06) maar chello is een beetje gaar vandaag.. dus als mn upload weer naar 0,04k gaat duurt et wat langer :P
eej john kun je ook ff tiesto@dutchdimension op zetten toffe site trouwens geef ff een seintje als tie helemaal klaar is...
Massols
Feb-03-2002 21:12
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by stampertje eej john kun je ook ff tiesto@dutchdimension op zetten toffe site trouwens geef ff een seintje als tie helemaal klaar is...
Massols
thnx, maar ik denk niet dat ik mn site ooit af zal maken...geen tijd :/..en der zijn andere die et beter kunnen (o.a. swamper en die gasten van trance.nu )
trouwens als iemand mij tiesto@dd stuurt willik em er wel opzetten heheh
mzzzzls
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by John
thnx, maar ik denk niet dat ik mn site ooit af zal maken...geen tijd :/..en der zijn andere die et beter kunnen (o.a. swamper en die gasten van trance.nu )
trouwens als iemand mij tiesto@dd stuurt willik em er wel opzetten heheh
mzzzzls
voor degene die em nog nie hebben, check basicbeats.net daar staat ie op .. met dank aan onze basicbeat kamaraden!!