Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000
Smiley DJ Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!

Jaja, tiesto heeft het laatste jaar niet echt veel moois meer laten zien, beetje dezelfde tracks de hele tijd! Maar na gisteren woooohoooooo wat een koning blijft het!
Gister draaide hij met Seb Fontaine hier in Brighton! Seb Fontaine was lekker chill trance (zoals ik het maar noem) goed inkomen! Toen kwam om half 2 Mr. Tijs Verwest de dansvloer opgelopen! Stond die gast opeens naast me, ik zo WHAT THE FUCK! Meteen achter m aangelopen! Staat hij zo in die DJ booth beetje populair te doen! Toen heb ik m eerst ff een hand gegeven, vond ik al mooi! Toen wilde ik ff een plaat aanvragen! Ik typ dus in me telefoon in: Gast kan je die plaat van Speedy J draaien! Ik geef m zo aan hem! Hij zo van: WTF cool man ben je Nederlands! Toen typte hij terug: welke! Ik: Ja die plaat die je op Dutch Dimension draaide! Hij: Oh Electrodeluxe! Hij zei dattie m eventueel nog wel ging draaien! Nou mooi dattie voorbij knalde! Iedereen uit zijn ster! Zijn hele set was gewoon compleet toppie! Alleen maar vette platen! 1 ding wat ik wel opmerkte was dat hij een keer een CD draaide in plaats van een plaat, looptie een beetje te CD-gayen! Hij draaide ook nog GODD vond ik wel apart, niet echt een tiesto plaat! In My Memory is ook bijna in zijn geheel voorbij gekomen, maar ook wat heerlijke nieuwe trancers die ik nog niet kende!
Het mooie was dat je gewoon echt naast hem kon staan en dat de DJ booth helemaal doorzichtig was dus je kon precies zien wat hij deed, die gast heeft dus echt techniek! Zo fucking cool om dat ze zien!
Aan het einde typte ik nog in me telefoon in offie Dave Matthews band kon draaien! Hij wassem vergeten dus hij helemaal blij dat ik hem daaraan herinnerde! ! Maar uiteindelijk draaide hij m niet.....en eindigde met Magik Journey, dat was zooooooooo mooi! Hele club blies bijna op man!
Toen was de party afgelopen en ik zag m nog op de dansvloer staan, ik dacht nu ik de kans heb ga ik met m lullen ook! Dus ik naar m toe en ik vroeg hoe de fuck hij het 9 uur lang op DD kon volhouden! Hij zei dat het publiek zo mooi was iedereen helemaal uit zijn dak en 60% vrouwens maakte het helemaal top (compliment dus aan vele ta's hier )! Toen heb ik nog 5 mins ofzo met m lopen lullen over zijn tours en offie nog een CD ging uitbrengen! Maar hij liet niet echt veel info los! Toen zei hij aant einde nog: Sorry dat ik Dave Matthews niet meer draaide maar die paste niet echt meer ik de set beetje te softe plaat en ik had geen tijd meer voor een andere plaat er tussen! Toen nog ff een handtekening en een CDtje gekregen!
Was dus echt helemaal top, weer een avond om niet te vergeten!

Tiesto is en blijft een fucking legend!

Latersch

Old Post Feb-08-2002 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:

Tiesto is en blijft een fucking legend!

Lijkt me duidelijk!!!!!!!!!!!

En btw Dutch-Dimension is echt iets om nooit meer te vergeten.........

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Feb-08-2002 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Klinkt eg heeeeel stoer Rudy, echt cool man

Old Post Feb-08-2002 17:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Jah jammer dat je niet op dutch dimension was want dat was ook een top feest!! Cool dat ie nog ff je requestje draaide
En dmb - the space between (dj tiesto remix) is echt een leete tjoen.

Old Post Feb-08-2002 17:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Cool voor je, maar de realiteit is hard en dus kan ik alleen maar zeggen dat het feestje in het niets valt vergeleken met afgelopen zaterdag.

En elke Dj werkt tegenwoordig met CD's, dus das ook niet zo'n verrassing eerlijk gezegt. Al die promo dinge die nog nie op vinyl zijn e.d.

Maar toch leuk voor je. Alleen volgende keer ff heen en weer hoppe hoor, want DD was wel extreem super vet.

Last edited by eXos on Feb-08-2002 at 19:08

Old Post Feb-08-2002 18:33 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
En elke Dj werkt tegenwoordig met CD's, dus das ook niet zo'n verrassing eerlijk gezegt. Al die promo dinge die nog nie op vinyl zijn e.d.

Paul van Dyk maakt bijvoorbeeld veel "reworks" van nummers en die heeft ie op cd, en die komen ook never nooit op vinyl uit.....

Maarree...mooi dat je het zo tof gehad hebt

Old Post Feb-08-2002 18:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

jongens jongens..komopzeeeeeeeeg

Jullie aanbidden die gast net zoals die kleine sletjes dat bij Jean doen......

Back to reality mensen......

Hij zuigt gewoon!!!!!!!

Old Post Feb-08-2002 19:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

WAUW!! You lucky bastard echt !!! Wat een ongelovelijk strakke avond moet dat geweest zijn!!

En inderdaad, Tiesto blijft ook mijn hero!

Old Post Feb-08-2002 20:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by New Wave

Hij zuigt gewoon!!!!!!!

zo, jij kan wel bot zijn zeg!

..als dit geen flame-war wordt tussen New Wave en de tiesto-liefhebbers dan weet ik het ook niet meer!

Old Post Feb-08-2002 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:

Hij zuigt gewoon!!!!!!!

Ja jij vind hem zuigen omdat het jou stijl niet is, maar toevallig komen er wel 6000 mensen op zijn set af en sta jij alleen nog maar in je kamertje je techno te draaien. Dus wie zuigt hier nou?

Old Post Feb-08-2002 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

gheghe geweldig dit.

Ik dach, ik ga even kijken wie het eerste toehapt.......prachtig, onze grote vriend DJ Lex....whehehe
WHOOOOOOOHOOOOOOO, ik dacht dat je me gezeik zat was.....sukkel, praat dan niet met me.......

Old Post Feb-08-2002 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:

Hij zuigt gewoon!!!!!!!

Hou je bek toch dikke vette techno kneus

(ja en nix een smily dit keer)

Afgelopen DD was gewoon associaal goed, dan dat komt vooral door de muziek keuze die mij erg aanstaat.

Old Post Feb-08-2002 22:38 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto is voor mij weer helemaal nummer 1!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Arne LII Track? [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Sixma & Faruk Sabanci - Tripod (Original Mix) [2016]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:47.

Forum Rules: