Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Champions League 05/06
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
Champions League 05/06

Ikväll smäller det Zoric !

Den andra matchen ikväll är mellan Benfica & Barcelona, imorn spelar

Lyon - Milan

Inter - Villarreal

Vilka håller ni på?, vad tror ni ?

Old Post Mar-28-2006 15:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

Ljungberg och Zlatan?

hade varit roligt att se

Old Post Mar-28-2006 16:10 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Yay Braxen!

Tror och hoppas givetvis på Juventus i mötet på Highbury. Gissar på att det blir oavgjort och att Bianconeri tar hem det hela på Delle Alpi

Dock så kommer det att bli svårt för Juventus att få ett bra utgångsläge inför returen om man underskattar sina motståndare som är ett mycket bra lag. Ett bra utgångsläge för Juventus är ett måste, annars bäddar en Arsenal-vinst för ännu större dramatik i returen, och det vill vi i Juventus-lägret inte ha (Det räckte med Werder Bremen, Hehe)

Benfica vs. Barcelona:

Barcelona har skadeproblem och detta kan gynna Benfica som har en lyrisk hemmapublik. Barcelona är givetvis storfavoriter och borde kunna få ett oavgjort resultat inför returen på Nou Camp. Men jag hoppas att Benfica kan skrälla, och att den fantastiska publiken på Estádio da Luz kan lyfta de. Annars ser det väl ganska bra ut för Barcelona

Olympique Lyon vs. AC Milan:

På förhand kanske den mest intressanta matchen tillsammans med Arsenal vs. Juventus. Det är kul att många har fått upp ögonen på Lyons fantastiska lag som inte längre är ett gäng som bara "råkar" befinna sig där de är för tillfället. Milan spelar enormt bra emellanåt och som vanligt har de gått långt i turneringen, Många håller nog Milan som favorit, men jag tror på Lyon även om jag känner till Milans fantastiska kapacitet.

Internazional vs. Villareal:

Villareal har gått från att vara ett miserabelt La Liga-lag som försöker hålla sig kvar i högsta spanska, till att spela Kvartsfinal i Champions League. Mycket ligger deras president bakom, han har pumpat in pengar och gjort ett mini-Chelski, men med Sydamerikanska spelare som har en enorm potential. Dejan Stankovic spelar i Inter och jag hoppas att de tar sig vidare, för jag tycker om Adriano, Recoba, Stanky och grabbarna när de väl sätter fart på saker och ting.

Old Post Mar-28-2006 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Jupp, Ljungberg är dock skadad .. hoppas på 2-0 till the gunners, d vore skönt att ha med sig till returen i italien ..

Old Post Mar-28-2006 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Det är verkligen synd att Fredrik inte kan spela idag, skadan som han ådrogs sig mot Chelsea i Februari var värre än väntat.

Sol Campbell spelar inte heller i Arsenal ikväll vad jag hört.

Old Post Mar-28-2006 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by zoric
Det är verkligen synd att Fredrik inte kan spela idag, skadan som han ådrogs sig mot Chelsea i Februari var värre än väntat.

Sol Campbell spelar inte heller i Arsenal ikväll vad jag hört.

Nej han startar nog inte, har inte spelat en 'riktig' match på ett tag nu, så matchformen är nog inte den bästa .. tror gunners ställer upp såhär.

Lehmann

Eboue Senderos Toure Flamini

Hleb Gilberto Fabregas Reyes/Pires

Van Persie Titi

Hörde tyvärr att Sebastian Larsson inte fick plats på bänken idag, lite synd, även fast han förmodligen ändå itne hade fått spela nått

Old Post Mar-28-2006 16:16  Sweden
zoric

quote:
Originally posted by Braxen
Nej han startar nog inte, har inte spelat en 'riktig' match på ett tag nu, så matchformen är nog inte den bästa .. tror gunners ställer upp såhär.

Lehmann

Eboue Senderos Toure Flamini

Hleb Gilberto Fabregas Reyes/Pires

Van Persie Titi

Hörde tyvärr att Sebastian Larsson inte fick plats på bänken idag, lite synd, även fast han förmodligen ändå itne hade fått spela nått

Det ser ganska bra ut måste jag säga, även om man saknar en del i backlinjen och då tänker jag på Cole, Campbell och Lauren.

Juventus ställer förmodligen upp följande lag:

Buffon i målet.

Zambrotta och Chielini på kanterna, Thuram och Cannavaro som mittbackar.

Camoranesi och Mutu (Förmodligen Mutu) på kanterna, I mitten Vieria och Emerson.

På topp Zlatan & Trez.

Buffon, Inget snack. Hoppas på en mycket bra match, och som han har spelat tidigare under 2006.

Zambrotta kommer att ruscha upp och ner, förhoppningsvis som han brukar, samtidigt som Chielini får en defensivare roll som ytterback. Canna och Lillian tar hand om mitten och styr försvaret.

Det kan även bli så att Blasi spelar istället för Mutu, och då spelar Juventus med 2 defensiva och en lite mer offensiv (Vieria), samtidigt som Camoranesi får en friare roll ute på kanten. Emerson styr och ställer i mitten, för det är här man ska vinna matchen.

Zlatan mer target, och Trezeguet längre fram.

Old Post Mar-28-2006 16:43  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

BARÇA!!!!!! :P
hoppas verkligen att barcas skador inte påverkar deras spel så mycket, ifall benfica vinner tror jag vi ändå kan klara d på hemmaplan med messi som förmodligen kommer vara tillbaka då

angående juvve o arsenal så bryr jag mig inte så mkt mer än att den som spelar roligast fotboll ska vinna.. vilket iofs ingen av de två gör :\ men hejja juvve då eftersom zlatan kan tända till ibland

Old Post Mar-28-2006 16:58 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by fede
angående juvve o arsenal så bryr jag mig inte så mkt mer än att den som spelar roligast fotboll ska vinna.. vilket iofs ingen av de två gör :\

Sen när spelar Arsenal i n t e rolig fotboll ?

Old Post Mar-28-2006 17:05  Sweden
zoric

Juventus har inte varit bra på ett ganska bra tag nu, sista "bra" matchen var nog mot antingen Werder Bremen returen och innan det, Inter-matchen och Derby D'Italia som vi vann med 1-2 på San Siro.

Nu återstår mindre än 2 timmar till matchstart i kvällens Champions League-matcher.

Old Post Mar-28-2006 17:06  Sweden
Braxen
Supreme tranceaddict

Ska iväg till en polare nu där jag ska se matchen *nervös*

L8rs !

Old Post Mar-28-2006 17:12  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Braxen
Sen när spelar Arsenal i n t e rolig fotboll ?

dom spelar i premier league :P säger allt haha
nädå,, ohwell kanske fel o uttala sig om ett lag man inte tittat på så ofta, men en sak e säker :P jag hatar o titta på arsenal matcher på tv, kameran verkar sitte helt fel :P haha dagens i-landsproblem typ ;\

Old Post Mar-28-2006 17:13 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Champions League 05/06
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnkown Song from '99 [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - Ligaya [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:36.

Forum Rules: