Wat zijn zo de forums waar je 'gelijkdenkende', Belgische of Nederlandse mensen tegen het lijf kunt lopen?
Welke zouden eventueel in aanmerking komen voor een interforum id contest? Zou toch cool zijn, om te 'bepalen' wie de meeste en grootste experts in huis heeft? All in good fun, natuurlijk. Of is dat een slecht idee.
Nu het antwoord op de eerste vraag lijkt me al interessant genoeg.
May-18-2006 12:35
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
NLTA is volkomen leeggelopen
Ik had nog het idee om na de BETA dj-contest nog een NLBETA dj-contest op poten te zetten, maar ik vrees dat er weinig animo zal zijn daar...
En ik denk ook niet dat er zoveel Nederlanders op Dance4mation zitten? Zelf kom ik daar ook nog maar amper, omdat de sfeer daar redelijk koud en verziekt was.
Volgens mij zitten de echte 'kenners' (of freaks ) toch sowieso hier... Die indruk heb ik toch als ik er die andere fora op nalees. (Could be wrong though )
May-18-2006 12:57
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Op Trance.nu zitten er wel nog een hele hoop... UKTA mss?
en dan hebben we nog de fora van de dancings (Illusion vooral denk ik) en de fora en subfora van de internationale dj's/producers (M.I.K.E., Tiesto, Pvd, Armin,...)
May-18-2006 14:11
Xilver
Driven by passion
als er geklaagd wordt van elitist behavior op tranceaddict... op trance.nu is da nog 100 keer erger
Hoewel de music discussion ook wel die kant is aan 't opgaan
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Xilver
als er geklaagd wordt van elitist behavior op tranceaddict... op trance.nu is da nog 100 keer erger
Hoewel de music discussion ook wel die kant is aan 't opgaan
das al een paar jaar zo... ik ben daar gewoon weggegaan uit miserie
May-18-2006 14:16
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by diddi
Op Trance.nu zitten er wel nog een hele hoop... UKTA mss?
en dan hebben we nog de fora van de dancings (Illusion vooral denk ik) en de fora en subfora van de internationale dj's/producers (M.I.K.E., Tiesto, Pvd, Armin,...)
die subfora's zijn toch ook veel verminderd ze
btw check pm
May-18-2006 14:16
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Er was op trance.nu geen hol meer te beleven 2 jaar geleden. Eerst een paar maanden complete verziekende mayhem met Hyppe & Co vs Frostdude & Co, en toen die eerste groep een eigen forum opstartte namen ze ineens een hoop van de goeie posters mee naar daar. En wat er dan overschoot was een doodse boel. Jammer wel, want trance.nu had ook zeker z'n charmes
Registered: Jan 2004
welk forum hebben ze opgestart?
En zowel Frostdude als Dancemania zijn idioten... die hebben gans dat forum verziekt imo
May-18-2006 14:21
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
T.noobs hebben ze opgericht. Maar dat bleek uiteindelijk ook maar een 1337-speeltuin voor Hyype en zijn maatjes te zijn, dus daar ben ik ook niet lang gebleven. Geen idee of het nu nog bestaat zelfs...
En Dancemania is helemaal niet van de slechtsten, maar die heeft niet altijd even goed gereageerd op Frostie.