Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Andy Moor @ Madeira Paradise Deluxe, Madeira (26 de Abril)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TrancEnigmatic
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2005
Andy Moor @ Madeira Paradise Deluxe, Madeira (26 de Abril)

Todas as infos >>>aqui <<<

"I think the meaning of trance has gotten lost in translation over the past few years. It doesn't all have to come from a candy shop" ~ John '00' Fleming

"We wanna go somewhere else (...) We embrace an overwhelming feeling of love. We flow in unison. We're together. (...) We're in rhythm. Part of a movement. A movement to escape (...)" ~ Jip (John Simm) in the movie Human Traffic

Old Post Feb-29-2008 10:25  Portugal
Click Here to See the Profile for TrancEnigmatic Click here to Send TrancEnigmatic a Private Message Visit TrancEnigmatic's homepage! Add TrancEnigmatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
noikeee
dubstep convert

Registered: Apr 2002

Duvido muito que vá.. vai depender do meu grupo de amigos. E se eu for, é para ver o Eric Prydz, apesar de já ter gostado mais da música dele.
Andy Moor ->

Tenho estado um pouco desiludido com as festas dos Paradises, tudo bem que eles têm trazido alguns dj's bastante bons (e diversificados) à Madeira, mas não tou para aturar a canalhada toda que aparece por lá... nada contra o pessoal mais novo, mas é difícil um gajo de 22 anos se divertir quando quase toda a gente à volta tem 14, 15, 16 anos a beber litros até chegar ao seu primeiro coma alcoólico... já não há pachorra para aturar nem tentar perceber este tipo de cenas.

Outra coisa que não gosto é o local do costume das festas, eu percebo que o Tecnopolo é o sítio mais adequado ao Inverno pois é grande e coberto, mas não sei porquê aquilo acaba sempre por ter mau ambiente... que saudades das festas na Marina do Lugar de Baixo. Pelo menos uma vez por ano ainda tenho aqui ao pé de casa o Calheta Beach Party.

Este tipo de coisas hoje em dia acaba por me fazer maior diferença do que a música propriamente dita... o último evento dos Paradises a que fui teve provavelmente o melhor set que alguma vez ouvi ao vivo (do Kristian Beyer, um dos 2 membros dos Âme) e mesmo assim no global foi uma saída à noite de merda...

Old Post Mar-03-2008 14:33  Portugal
Click Here to See the Profile for noikeee Click here to Send noikeee a Private Message Visit noikeee's homepage! Add noikeee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DEuphoria
tranceaddict in training

Registered: Mar 2008

Esses 3 Djs q vão só poem House e Electro, e tens razão quanto aos putos, agora imagina eu com 31 !!!

Melhor Festa de sempre na Madeira foi debaixo da pista do aeroporto foi demais.

Old Post Mar-20-2008 09:59  Portugal
Click Here to See the Profile for DEuphoria Click here to Send DEuphoria a Private Message Add DEuphoria to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
noikeee
dubstep convert

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by DEuphoria
Melhor Festa de sempre na Madeira foi debaixo da pista do aeroporto foi demais.

Foi das melhores, também estive lá.

Old Post Mar-20-2008 15:08  Portugal
Click Here to See the Profile for noikeee Click here to Send noikeee a Private Message Visit noikeee's homepage! Add noikeee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Andy Moor @ Madeira Paradise Deluxe, Madeira (26 de Abril)
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID happy tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMr. Sam feat. clAud9 – Cygnes (Original Mix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:00.

Forum Rules: