Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavalshits zoals deze

http://members.home.nl/degexte2/Alt...T_feestteam.mp3

echt geweldig vind ik hem

Wie is er ook carnaval aan het vieren??

ps: als je carnaval nie leuk vind ga dan vooral niet replyen, maak je ons allemaal blij mee denk ik

Last edited by Blik on Feb-10-2002 at 12:35

Old Post Feb-10-2002 11:47 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
Jester /mood 43

Ik ga vandaag 1 dag carnaval vieren!!
Ik wordt strax om 15:00 uur opgehaald door een vriend van me! Hij is alleen thuis dus we gaan bij hem met een aantal lui alvast een Pre-Party bouwen!!
Rond 21:00 uur gaan we naar Arnhem om het feest voor te zetten!
En morgen ga ik om 15:00 op weg om op tijd te zijn voor Dj Moguai die om 17:00 uur begint te draaien

Veel plezier allemaal!

Old Post Feb-10-2002 12:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001
Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

quote:
Originally posted by Blik
jaja mensen, het is weer zover, het is weer carnaval onder de rivieren en ik heb mijn eerste avond er weer op zitten, het was SUPER!!! Het mooie is dat ze ook vette trance draaien (Fire Wire, Step Back etc....) en ook vette kneiters van carnavalshits zoals deze

http://members.home.nl/degexte2/Altijd_Lazerus_-_'T_feestteam.mp3

echt geweldig vind ik hem

Wie is er ook carnaval aan het vieren??

ps: als je carnaval nie leuk vind ga dan vooral niet replyen, maak je ons allemaal blij mee denk ik

Waar vier jij dan carnaval waar ze dat sorrt platen draaien???

Greetz Muppet

Old Post Feb-10-2002 12:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Re: Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

quote:
Originally posted by Muppet

Greetz Muppet

In de Gompie natuurlijk

(petrus, je bent een mongool, je post is gedelete, als je het hier niet mee eens bent stuur je maar een PM ofzo. volgens mij staan er ook genoeg threads die mij niet interesseren.....)

Old Post Feb-10-2002 12:32 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Re: Re: CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]

quote:
Originally posted by Muppet

Cafe Gompie natuurlijk! Waar anders zou ik zeggen

Het was zekers vet gisteren hoorrr ! Die carnavalskraker is ook echt een tip trouwens...

(ah Blik je was me alweer voor...)

Old Post Feb-10-2002 12:35 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

ik heb gistere voor et EERST van mn leve gecarnavald was niet echt uitgedost met vage kleding maar ik heb me zeker wel vermaakt in Breda wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden want et was vrij koud en dat de laatste trein naar Dordt dan weer zo vroeg ga (5 over half 1 ofzo)
et leukste vind ik et toch wel in suyckerkist en in de trein op de terug reis...nog nooit zon agressieve zwerver gezien whahah
iedereen in de trein: hij is een hondelul
moetie maar niet met de zitplank van zn stoel (ja geen gein) gaan gooien en gaan zeggen dattie ons op gaat eten in rotterdam en onze darmen verscheurt en weetikveel
maar volgend jaar in australie gak zeker nog een x-tje carnavallen

EDIT: dat nummer is trouwens heel gek

ta-forum-members midi site

Old Post Feb-10-2002 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

Carnaval is super! gister van 3 tot 1 geparty-d en strakjes ga ik weer loos

zeker auw

Old Post Feb-10-2002 13:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

Ik voel me ZWAAR achtergesteld hier in het hoge noorden, wij hebben alleen de syberische klompenweek en de aardappel-boeren-feest-zuip-neuk-en-kots-weekend, nou niet echt activiteiten om voor naar huis te schrijven (wel voor TA ofcuz) Dus wie breng carnaval naar het noorden???

Old Post Feb-10-2002 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by John
ik heb gistere voor et EERST van mn leve gecarnavald was niet echt uitgedost met vage kleding maar ik heb me zeker wel vermaakt in Breda wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden want et was vrij koud en dat de laatste trein naar Dordt dan weer zo vroeg ga (5 over half 1 ofzo)
et leukste vind ik et toch wel in suyckerkist en in de trein op de terug reis...nog nooit zon agressieve zwerver gezien whahah
iedereen in de trein: hij is een hondelul
moetie maar niet met de zitplank van zn stoel (ja geen gein) gaan gooien en gaan zeggen dattie ons op gaat eten in rotterdam en onze darmen verscheurt en weetikveel
maar volgend jaar in australie gak zeker nog een x-tje carnavallen

EDIT: dat nummer is trouwens heel gek

In Breda is het altijd gezellig!!!
Nee ik ben niet in de suykerkist geweest.. Was een beetje te druk. Moesten w88 totdat er iemand naar buiten ging voordat er weer iemand anders naar binnen mocht. Daar hadden we geen zin. We stonden al namelijk met een zere droge keel te w88

Het was goed feesten gister. Vandaag nog, morgen en dan is ut weer een jaartje w88 voor me.

Sandman

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Feb-10-2002 13:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
HappyHappy

HAHA, dat nummer is echt lachuhh

Old Post Feb-10-2002 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Ah, je hebt m'n post verwijderd zie ik.

naja, dan hier nog maar een keer.

quote:
Tis een Trance forum Blik, dus allemaal leuk en aardig.

MAAR WAT MOETEN WE ERMEE!!!!!!!

Ik heb de schurft aan carnaval en alles wet ermee te maken heeft en vindt het allemaal maar een diep trieste schijnvertoning van een paar mafkezen die het rest van het jaar niet LOS durven te gaan en nu deze 3 dgn wel ineens.

Dus pleur je carnaval meuk ergens anders neer en val ons er niet mee lastig.

Gegroet

Feb-10-2002 13:07

Op een forum mag je zowel positief als negatief reageren op een thread, onthou dat ff. En als m weer verwijderd kom dan met een PM met een grondige uitleg

Old Post Feb-10-2002 15:08 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by John
...wel kut dat er overal van die achterlijk lange rijen stonden ...

Dat heet toch polonaise ? Dat schijnt gebruikelijk met carnaval te zijn maar dat weet ik niet zeker want ik heb het nog nooit gevierd.

WTB.

PS: !_PeTrUs_! heeft alle recht om in deze thread zijn (negatieve) mening over Carnaval te geven. Als je niet wilt praten over of Carnaval wel of niet oké is negeer je toch gewoon zijn post. Censuur toepassen door zijn post te verwijderen gaat mijns inziens wat te ver. Nederland is toch een vrij land (waar discriminatie gelukkig nog steeds verboden is )

Old Post Feb-10-2002 15:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > CaRNaVal De GeXTe!!!! [Plus Direct Download van carnavalskneiter]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID ---> Vocals = "Dont You Cry" with a Rank 1 sound...anyone? [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Shufflemaster - "Geylang" [Subvoice] [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:01.

Forum Rules: