Beste dagje uit sinds de afgelopen 2 decennia
Fata Morgana Villa Volta Wildwaterbaan Drugs are bad m'kay
Paddo's in het sprookjesbos dat lijkt me echt te grappig
De efteling rouleert natuurlijk onnoemelijk hard! Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe attractie 'de Vliegende Hollander'. Ik ga zeker even kijken als die open is!
___________________ We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Ik ben er niet zo weg van, maar ben sowieso geen pretparken man... Efteling is dan misschien nog wel de leukste
mis ik iets???
Vroeger vaak geweest! Denk het leukste pretpark van de wereld, waar ze met weinig budget in vergelijking met andere parkken hele innovatieve attracties maken. Ben ook benieuwd naar de vliegende hollander. Misschien dit jaar ff keer gaan kijken.
quote:Originally posted by Jasperovitsj Het Land Van Ooit!! dat is werkelijk het stomste attractiepark wat er is!
quote:Originally posted by Muppy dat is werkelijk het stomste attractiepark wat er is! Ga er dan ook niet meer heen als je ouder dan 3 bent!
quote:Originally posted by @win De efteling rouleert natuurlijk onnoemelijk hard! Ben wel erg benieuwd naar de nieuwe attractie 'de Vliegende Hollander'. Ik ga zeker even kijken als die open is! Dat zal nog wel duren.. Ik denk dat hij dit jaar nog niet open is! Ofja denk.. dat weet ik wel zeker!