Wilde net een Armin Van Buuren T-shirtje bestellen op www.armadamusic.nl . Maar die shop is helemaal vernieuwd en vind er geen enkel t-shirt op terug Misschien is het inees handig der een threadje rond te houden waar er overal merchandise te vinden is... Dus waar haal je toffe trance shirts, óf waar haalde je een witte broek voor sensation
De merchandise toert meestal ook met de dj mee. Dus als je bijvoorbeeld een MIKE shirt in je collectie wilt maar je geraakt niet op zen set in Illusion bijvoorbeeld kan je hier iemand vragen er 1 mee te pakken. Zo zijn die dingen meestal ook goedkoper...
Je ziet maar, ik zocht 'merchandise' op het Beta-forum en kwam uit op niets, dus ben allesinds vernieuwend
Jun-12-2006 19:24
oliverken
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
ik zoek nog enkele tshirts van armin van buuren, mike, ...
Jun-12-2006 19:39
IgnazZio
El Toro.
Registered: Jul 2004
Ik zoek een shirt van Mojado. Op tomorrowland hadk de kans, maar khad ni genoeg geld mee.
Ik heb me een tijdje terug Above & Beyond oordopjes gekocht, van de Anjunabeats.com Web Store. Ze hebben er ook Above & Beyond tshirts te koop.
Jun-12-2006 19:52
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
heb mij eens een Vandit Berlin t-shirt besteld via www.paulvandyk.com en doorklikke op merchandise op shop ofzo
de 9€ verzendingskosten hebben we gedeeld door gezamelijk (ik + 2) te bestellen. Dus een bom t-shirt voor 21€
Jun-12-2006 19:57
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by IgnazZio
Ik zoek een shirt van Mojado. Op tomorrowland hadk de kans, maar khad ni genoeg geld mee.
Ha, serieus... Bestaat dat ?
Ik dacht enkel dat de grotere groepen/dj's dat hadden.
Ik wil anders wel een BlackHole recordings t-shirt; maar diegene die ze zelf verkopen zijn superlelijk ... En een Mark Norman t-shirt zal ook wel nie bestaan
Een van Rank 1 ofzo zou ook wel plezant zijn
Jun-12-2006 20:04
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Echte M.I.K.E. t-shirts zijn er niet, maar wel Club Elite shirts:
"By the end of the week, we will ship out our limited Club Elite T-shirts, including a BIG poster of the Perfect Blend launch party!!!
Priced : 25 euro including shipping world wide!!! and 20 euro in the Benelux zone.
To those who purchased a Club Elite t-shirt at the venue, can have that poster for free.
More info, on how ordering your limited Club Elite shirt(s), by the end of the week.
We will set up a special Club Elite Limited store on Myspace soon."
en hoe zit het bijvoorbeeld op een armada night? of zijn er misschien kleine shops op de dance-festivals? kweet dat er veel tiësto shirts verkocht zijn vorig jaar int sportpaleis zag ook veel magik muzik zweetbandjes
Jun-13-2006 11:12
Tutti
tranceaddict
Registered: Oct 2004
Re: Trance Merchandise
quote:
Originally posted by Antony
Wilde net een Armin Van Buuren T-shirtje bestellen op www.armadamusic.nl . Maar die shop is helemaal vernieuwd en vind er geen enkel t-shirt op terug Misschien is het inees handig der een threadje rond te houden
langs welke weg geraak je daar nog zo op? en werken ze zo nog wel dan? bedankt alvast
Jun-16-2006 18:38
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
heb geen kredietkaart
Jun-16-2006 18:44
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Antony
en hoe zit het bijvoorbeeld op een armada night?
Daar worden nooit t-shirts verkocht. Maar tijdens de laatste in de HMH waren er al wel cd's verkrijgbaar, dus misschien dat er in de toekomst ook t-shirts worden aangeboden.