Okay, er moet weer vulling komen, dus, maar ff een poll
voor mij ist btw gigi
Mar-01-2002 21:32
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
nou ik heb voor dat gedoe met sylver en milc inc gedaan, ook al noem ik dat echt niet trance.. maar de rest verneuken het niet echt..
jean doet alles vin ik nog wel redelijk (als hij nou eens zou ophouden met dat gescratch) en zijn producties zijn nie echt vet maar halen het niveau ook nie dusdanig naar beneden.. g
igi vin ik soms gewoon gein om naar te luisteren (maar dan ook nie meer als 15 min ),
en jugen ken ik nie echt veel van om daar een oordeel over te vellen
Heb maar op Milk Inc zooi gestemt, daar is tocha lels wel beetje mee begonnen enzo, daarna kreeg je nog lasgo en meer van die Belgische shit, soms aardig om naar te luisteren (als je alleen de beschikking over radio hebt )
offtopic: wel KUT die HD crash, maar ja niks aan te doen, hoop wel dat de rest van de threads weer terug komen eigenlijk.
Maar gelukkig is forum weer online
Mar-01-2002 21:58
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Gigi is echt een verkrachter als je het mij vraagt... Jean en Jurgen ook niet al te best, maar uit vriendjespolitiek maar niet op hen gestemd
Milk inc ed. is superrr radio trance! Niks meer en niks minder... maar ze zijn goed in wat ze doen...
Wat ik echt helemaal verschrikkelijk vind zijn die klubbheads... blegh!!!
Mar-01-2002 22:28
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
heb op gigi gestemd, dat achterlijke happy gedoe en dan die ego tripper....
milk inc kan ik mee leven omdat die al zo lang mee draaien
milk inc - la vache
^^ rules!
Mar-01-2002 22:29
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Voor mij: die gast achter Melk inc. en Sylver,
Gigi vind ik soms wel geinig klinken, maar vindt dit dus duidelijk geen trance! Daarom verneukt ie het ook niet.
Moet wel zeggen dat die gast een behoorlijk ego heeft zeg.....
GreetZ RubDub
Mar-01-2002 23:07
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Ik heb lekker op Radio 538 gestemd... word er elke keer zo moe van als zo'n vet trance nummer in de 'maak het of kraak het' komt, een week later 'dancesmash' is en dat je er vervolgens mee doodgegooid wordt iedere keer dat je de radio toevallig ff aanzet ...
Laatste slachtoffer: Minimalistix - Close Cover
Jaja, ik weet wel dat de meesten hier gaan zeggen dat het juist vet is dat je favoriete liedjes vaak te horen zijn en dat de trance eindelijk 'erkenning' krijgt... Maar ik vond het toch VEEEELL vetter toen die plaatjes EXCLUSIEF waren en alleen bekend bij de échte fans... .. Verder word k ook misselijk van het idee dat ze belanden tussen de Britneys en de Backstreet Boys.
De radio (en tv) in het algemeen is duz voor my de echte verkrachter, niet alleen 538, want 538 mag ik wel op zaterdagavond
ltr
Mar-01-2002 23:11
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Apoptosis Maar ik vond het toch VEEEELL vetter toen die plaatjes EXCLUSIEF waren en alleen bekend bij de échte fans... .. Verder word k ook misselijk van het idee dat ze belanden tussen de Britneys en de Backstreet Boys.
Dus jij houdt er nie van als er mensen trance goed gaan vinden...
Hoe ben jij dan tranceliefhebber geworden.... we zijn allemaal via 538, tmf of wat dan ook trance lief hebber geworden hoor... of was jij toen je geboren was meteen een trance liefhebber...?
Ennuuhh, ik onthou mij van de stemming... DJ Jurgen = geen trance vinnik, Gg ook nie, Milc Inc en Sylver ook nie... en zonder 538 zou er geen Van Diepens Dance Departement bestaan... zonder ID&T geen TE, SEnsation, IC en Thunderdome...en Dj Jean kan best goei zijn... als je veel gezopen, geslikt en gesnoven heb.... hij moet zich maar es weer met clubby gedoe gaan bemoeien
Mar-01-2002 23:43
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Ik vond ze eigenlijk allemaal wel zuigen, en aangezien 538 alles uitzendt, heb ik voor 538 gekozen, da's echt een bagger zender!(behalve die livesets die ze uitzenden)
Maar goed......