Jun-29-2006 10:36
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Siesta
geen idee, hoe kun je dat opzoeken dan?
Klik op de profile button onder een bericht van jezelf (niet die in de rechterbovenhoek van de pagina).
Op de pagina die verschijnt staat rechtsboven een link "Search all posts by this user". Ga dan naar het laatste bericht op de laatste pagina.
kijk naar mijn onderschrift, zijn platen die ik regelmatig op feestjes draai, die vallen dan ook in de smaak bij de bezoekers
in de thread Wat zijn de platen die we nu vaak draaien???
edit--> deze thread dus: http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&postid=95650
Jun-29-2006 12:23
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Ahhh, die van mij was in het unknown tracks forum, zie DIT
Wel grappig om te zien: in die tijd vond iedereen het nog nodig om elke post met een afscheidsgroet af te sluiten, zoals 'later!', of 'groeten' etc. etc.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik ben nieuw hier maar ik zal ook even vertellen waar ik was.
Bij mij in de buurt kwam Laidback Luke draaien. Zijn set duurde 3 uur en het was echt wel beter wat hij liet horen maar het had wel iets harder gemogen van mij...
Trouwens nog even over DD...wat een vet FEEST was dat op een supermooie locatie en zoals Bellie al zei was het geluid inderdaad fantastisch en de set van TIESTO was echt buitegewoon VET...
Maar ik moet zeggen dat ik Jean 3 maal kut vond draaien alleen ze laatste half uurtje vond ik wel ok.
Ik kan echt niet wachten tot de 29e voor qontact.
Mazzel