check out what this guy does with ableton live.
not only armin can do cool stuff with it.
now that is sooo cool:
[[ LINK REMOVED ]]
enjoy,
uzi
Jul-04-2006 02:59
sabi10
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel
Re: וידאו מדהים! אבלטון לייב בשיא עוצמתה!
quote:
Originally posted by uzi
check out what this guy does with ableton live.
not only armin can do cool stuff with it.
now that is sooo cool:
[[ LINK REMOVED ]]
אם תראה מה זאביילה עושה עם מיקסר של פיוניר ומכשיר אפקטים שלהם אתה בכלל משתין במכנסיים הבן אדם פשוט כשרוני ברמות
די גיי שאני מת לראות בארץ
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-04-2006 19:57
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
אני לא מכיר את מי שכתבת. נכון וידאו יפה? מדליק לא?
Jul-04-2006 20:17
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
זה ידוע שאבלטון תוכנה מצויינת..
Jul-04-2006 20:41
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by uzi
אני לא מכיר את מי שכתבת. נכון וידאו יפה? מדליק לא?
James Zabiela
די גיי בריטי שנחשב לדעת רבים לדי גיי הטוב בעולם בכל הנוגע לעבודה טכנית כדי גיי
מדורג 15 בדי גיי מאג אם אני לא טועה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-04-2006 20:51
Koby
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2005
Location: Netanya
עוזי אני מציע לך לנסות להפתח לעוד סגנונות וראות גם יוצרים אחרים מאלה שאתה רגיל..תנסה לא תפסיד...
זה מזכיר את אלכס שמכיר רק את שחקני ברסה בכדורגל
Jul-04-2006 22:24
DvJ
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
James Zabiela
די גיי בריטי שנחשב לדעת רבים לדי גיי הטוב בעולם בכל הנוגע לעבודה טכנית כדי גיי
מדורג 15 בדי גיי מאג אם אני לא טועה
ראיתי תקליפ הזה אחד הנדירים אני ינסה לחפש תלינק....
בןאדםם תותחחח אבלל שמעתי גם סט שלו לאחרונהה וממש התחברתי לסגנון הזה
ומיקסוס ברמה גבוהה מאד....
Jul-04-2006 23:51
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DvJ
ראיתי תקליפ הזה אחד הנדירים אני ינסה לחפש תלינק....
בןאדםם תותחחח אבלל שמעתי גם סט שלו לאחרונהה וממש התחברתי לסגנון הזה
ומיקסוס ברמה גבוהה מאד....
הוא די גיי מצויין ומאוד מוערך
לפי כמויות ההערכה שהוא זוכה להן בקרב חובבי זאנרים רבים מאוד בקשת הזאנרים של המוזיקה האלקטרונית אפשר לתמוה איך מצעד הפופולריות של די גיי מאג עדיין לא דירג אותו בעשיריה אם לא החמישיה הראשונה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-05-2006 21:28
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
מטורף...
אני לא מבין כאילו איך הוא מוציא מהפה צלילים כאלה נקיים....