|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
|
|
|
Re: Re: Re: Val van het Kabinet ....!!!
| quote: | Originally posted by basvh
exactly. Krijgen we binnekort een links kabinet, economie gaat opeens lopen en dan zeggen die PVDA'ers dat dat komt door het nieuwe beleid terwijl balkie daar gewoon voor gezorgd heeft.
Wat ik ook wel heel frappant vind is dat D66 nog geen week geleden een nieuwe lijsttrekker heeft gekozen en nu opeens het kabinet laten ploffen terwijl in de afgelopen jaren daar eigenlijk meer reden is voor geweest. Het is net zoals het WK gewoon doorgestoken kaart.
juist
en waar gaat het eigenlijk over???? over een ethiopische aandacht trekster eerste klas. Dat daar een hele regering door valt??? Kan ook alleen maar hier in nederland soms denk ik echt dat we een ontwikkelingsland zijn |
Dit snap ik niet. Als een minister grove fouten maakt, moet daar toch een motie van wantrouwen tegen ingediend kunnen worden? Dat is nou eenmaal een recht dat de volksvertegenwoordiging heeft. Als met die motie vervolgens niks gedaan wordt, tsja dan is het wel heel ruggegraatloos om vervolgen te doen alsof er niks aan de hand is. Dus D66 moest eigenlijk wel de steun intrekken. Wat heeft dat nou met een ontwikelingsland te maken? Toevallig, omdat het over Ayaan gaat?
Ik ben blij dat het kabinet gevallen is. Ik weet dat Paars er ook 8 jaar een zootje van gemaakt heeft, en dat Balkenende dat op moest ruimen, en daardoor dus moeilijke maatregelen nemen moest, maar er zijn ook dingen die bij mij helemaal verkeerd vallen. Nieuwe verkiezingen? Mooi!
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Last edited by AirPole on Jun-30-2006 at 13:10
|
|
Jun-30-2006 11:50
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 05:52.
Forum Rules: