Hallo,
Ik zoek mensen om mp3 live sets te traden via de post. Ik heb een trage internet verbinding en kan daarom weinig downloaden. Zoek vooral achter Dj Tiësto, Paul Van Dyk, Digweed,... . Heb vele cd"s en mp3 sets om te traden.
Peace out
Bruno ( [email protected] )
Mar-03-2002 19:34
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Laat ik dan maar ff reageren.
Ik denk niet dat je veel animo krijgt hiero. Tis klote voor jouw dat je zo weinig kan downen. Een snellere verbinding is het enige dat helpt. En ruilen heeft niet zo veel zin omdat de meesten hier toch alles (en zelfs meer) hebben.
Mar-03-2002 20:35
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Je kan ook doen net als ik; livesets pas downloaden na 12 's nachts. Duurt soms 5 uur voor je er 1 binnen hebt, maar dat is bij elkaar opgeteld niet eens zo duur. Pas wel op want als je dit TE vaak doet kan het behoorlijk oplopen ben ik ook wel achtergekomen
Registered: Sep 2001
Mijn verbinding is nou ook niet wat je zegt "snel" (casema, hooguit 10kb/s dus) maar ik moet zeggen dat ik toch redelijk wat trance/livesets binnen kan krijgen En dan zet ik hem meestal nog niet eens 's nachts aan. Je moet gewoon laten downloaden en beginnen met de leukste sets. Zorg dat je wat mensen kent die het ook waar vinden om te downen, komen ze het nog brengen ook (of pa ofzo die ergens werkt en het met zo'n 400 kb/s kan downen en branden).
Mmm, wat misschen ook werkt, naar Tu gaan (Tu delft voor mij) je 6gig mp3 speler mee (hopen at ze USB hebben) en ff je spelertej erin pluggen en overpompen.
Mar-03-2002 21:43
Trunks
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Of gewoon..
Of gewoon van T3 en T1 ftp/fxp sites downen met 130 kb/s want dan neem je hun speed over en niet je eigen dus dan komt het wel ok niet dan?
Ik heb ook maar chello (kots kots) maar downen van T3's gaat me altijd goed af... downen van internet sites gaat altijd slecht, soms met DAP wil het nog wel eens maar das dan ook alles.
Succes en Grz trunks...
Mar-04-2002 08:53
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Sja live sux,chello sux,etc etc,weet je wat jij mot doen,goeie vriendjes maken,dan kom jer wel,zow doen wij dat ook
Dussuh,beter begin je petrus en glaniskan en nog een paar van die GEWELDIGE mannen hier om te beginnen een jaartje hun kont te likken,sja t is lang een jaar kontlikken maar na dat jaar.....dan heb je ook wat tuurlijk!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Mar-04-2002 10:34
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by DjRV
Dussuh,beter begin je petrus en glaniskan en nog een paar van die GEWELDIGE mannen hier om te beginnen een jaartje hun kont te likken,sja t is lang een jaar kontlikken maar na dat jaar.....dan heb je ook wat tuurlijk!
Mja, geen probleem hoor. Als je maar sensueel te werk gaat
Mar-04-2002 10:38
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
Re: Of gewoon..
quote:
Originally posted by Trunks Of gewoon van T3 en T1 ftp/fxp sites downen met 130 kb/s want dan neem je hun speed over en niet je eigen dus dan komt het wel ok niet dan?
Ik heb ook maar chello (kots kots) maar downen van T3's gaat me altijd goed af... downen van internet sites gaat altijd slecht, soms met DAP wil het nog wel eens maar das dan ook alles.
Succes en Grz trunks...
Wat ik me dan ff afvraag, ik heb al vaker de kreten T3 of T1 gezien, maar wat is het nou eigenlijk. Kan iemand me dat uitleggen. En hoe kom je daaraan???? Alvast bedankt
Mar-04-2002 12:24
stampertje
Senior tranceaddict
Re: Re: Of gewoon..
quote:
Originally posted by Marco Harleman
Wat ik me dan ff afvraag, ik heb al vaker de kreten T3 of T1 gezien, maar wat is het nou eigenlijk. Kan iemand me dat uitleggen. En hoe kom je daaraan???? Alvast bedankt
dat zijn hele snelle internet verbindingen. hoe kom je eraan... door dus zon abonnement te nemen--> errug duur
Mar-04-2002 13:01
Trunks
tranceaddict
wat is het..
Tja, ik liet het me laatst ook ff uitleggen enne, eigenlijk hebben we in NED geen T1 en T3 dat hebben ze alleen in Amerika. Hier in ned hebben we 10 tot 100 mbit verbindingen (glasvezel)en hoe hoger ze zijn des te sneller. Ik geloof dat chello onder de 10 zit en T3 40 mbit is ofzo, maar dat weet ik niet zeker. Als je het zeker wilt weten moet je AXIMUS ff een pm sturen die is erg slim daarin. In ieder geval T1 is meestal alleen overheid en T3 alleen dure bedrijven en Ut's want het is echt TE duur en bijna niet mogelijk voor particulieren... DAMN !!! maar ze testen nu het 220 net <<-- en schijnt redelijk goed te gaan en SNEL ! dus hopelijk met een paar jaar internet uit het stopcontact en meg speedy .... hehe
Grz Trunks..
Mar-04-2002 13:09
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Re: wat is het..
quote:
Originally posted by Trunks Tja, ik liet het me laatst ook ff uitleggen enne, eigenlijk hebben we in NED geen T1 en T3 dat hebben ze alleen in Amerika.
Dit klopt niet helemaal. In Scandinavie daar sponsoren ze snelle verbindingen en hebben errug veel mensen een T! of T# verbinding hoor, dus niet alleen in Amerika
Mar-04-2002 13:15
Trunks
tranceaddict
Re: Re: wat is het..
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dit klopt niet helemaal. In Scandinavie daar sponsoren ze snelle verbindingen en hebben errug veel mensen een T! of T# verbinding hoor, dus niet alleen in Amerika
klopt... als je voor de technologie gaat MOET je in scandinavie zijn daar is het veel eerder en sneller en beter.. geen gezeik gewoon in 1x goed en snel... maareh sorry voor het gemak zeg ik altijd maar Amerika als voor beeld.
mijn excuses voor het gebrekkige verhaaltje..
Grz Trunks..