Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > שמועה לגבי אלכס מורף
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel
שמועה לגבי אלכס מורף

יותר ויותר אנשים, באינטרנט וחברים, אומרים שאלכס מורף (התקליטן והמפיק) לא עושה בכלל את הטראקים שהשם שלו מופיע עליהם. האם זה נכון? אומרים שתמיד היו אילו "סטונפייס אנד טרמינל" או "וודי ואן איידן" שעשו את הטראקים. אני יודע שהתופעה הזו קיימת אצל כל מני אומנים אבל אלכס מורף? זה שמשחרר כל שלוש שבועות רמיקס?

Old Post Jul-03-2006 22:33  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

סתם קנאים..

Old Post Jul-03-2006 22:40  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'...
יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא..
פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה..

Old Post Jul-04-2006 06:39  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
אמרו את על על טייסטו, על סאשה (התקליטן, לא קבוצת המפיקים..שכן בעצם זה אותו אחד אבל...לא משנה) וכו'...
יש מצב שזה נכון, יש מצב שלא..
פשוט תהנה מהמוזיקה ואל תתחיל לחפש מי הוסיף את השכבה הזאת ומי הקליט את הווקאל הזה..

לגבי טיאסטו זה נכון..
ADAGIO FOR STRINGS ממש אבל ממש לא יצירה שלו
כנל לגבל פירטים.. אני לא רואה שרשום זימס בשם היוצר..
Tiesto_-_Hes_A_Pirate
ככה זה נקרא.. ואני בטוח שיש לא מעט מפגרים בעולם שיחשבו שזה יצירה אך ורק שלו. וימותו הקנאים. טיאסטו שולט.

Last edited by Dj Alex (ISR) on Jul-04-2006 at 10:15

Old Post Jul-04-2006 10:09  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
לגבי טיאסטו זה נכון..
ADAGIO FOR STRINGS ממש אבל ממש לא יצירה שלו
כנל לגבל פירטים.. אני לא רואה שרשום זימס בשם היוצר..
Tiesto_-_Hes_A_Pirate
ככה זה נקרא.. ואני בטוח שיש לא מעט מפגרים בעולם שיחשבו שזה יצירה אך ורק שלו. וימותו הקנאים. טיאסטו שולט.


הכוונה לקטעים עצמם..
זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר...
אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות..

Old Post Jul-04-2006 11:48  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
הכוונה לקטעים עצמם..
זה שהוא חידש את אדאיגו זה משהו אחר...
אומרים שקור פינג'מן היה עושה לו את הטראקים עם אני זוכר נכון, חלק מהם לפחות..

רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן.

Old Post Jul-04-2006 12:04  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן.


כן רק שהיו על זה עשרות ת'רדים ב MD
ואם אני זוכר נכון הוא נתן קרדיט ליוצר המקורי..
ושוב, אני לא אחראי...אם הוא (יותר נכון הלייבל שלו, אנשי השיווק וכו') מצאו לנכון לעשות את זה, שיבושם להם..
אנשים עדיין שומעים, מורידים וחלק קונים את הסינגל, או אלבום או מה לא...אז לבריאות, נהנים מזה...

Old Post Jul-04-2006 13:58  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sabi10
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן.


אני מניח שהוא מקבל אישור מהיוצרין עצמם..ובעצם כאשר הוא משנה אפילו משהו קטן בקטע אז זה כבר בעצם קטע אחר...

אבל את מיזה מעניין, אם אתה אוהב את הקטע מה זה משנה מי עשה אותו, פשוט תהנה וזהו!!!.


___________________
Facebook

Old Post Jul-04-2006 16:19  Israel
Click Here to See the Profile for sabi10 Click here to Send sabi10 a Private Message Add sabi10 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ozone
tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: jerusalem, israel

פיג'נמן באמת היה עושה לו חלק גדול מהקטעים לפי מה שידוע לי...לגבי אדג'יו זה כבר עיניין אחר מאחר וגם פרי עשה גירסה לזה ואם אני לא טועה זה תחת השם פרי קורסטן ולא ויליאם אורביט או מה שזה לא יהיה...כניראה שהם קיבלו רשות לזה...בכל מיקרה גם עכשיו אני חושב עוזרים לו כל הילדי כאפות שלו סטייל דיג'יי מונטנה וכ'ו...


___________________
progression - in deep sounds

Old Post Jul-04-2006 16:59  Israel
Click Here to See the Profile for ozone Click here to Send ozone a Private Message Visit ozone's homepage! Add ozone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koby
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2005
Location: Netanya

לא יודע אם זה נכון..קצת מוזר שהוא שיחרר כל כך הרבה קטעים ורמיקס בזמן קצר מאוד..אבל אי אפשר לדעת..אולי הוא וורקוהוליק..

אני מכיר רק יוצר אחד שלא עושה את המוסיקה שלו לבד..ניקלס הארדינג יוצר עם שותף שאחראי לא פחות ממנו על היצירה..ולא אחראי רק על הנגינה והתווים כמו שהרבה טוענים..הסיפור אצלם.. שמקובל על שניהם ששמו של ניקלס יופיע לבד בגלל שהוא די ג'יי מפורסם ויכול למכור יותר מיוצר אנונימי..

Old Post Jul-04-2006 17:39  Israel
Click Here to See the Profile for Koby Click here to Send Koby a Private Message Add Koby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

השמועה הזו לא משנה לי כלום אבל פשוט אני שומע אותה יותר מדי.
לגבי הרמיקס של פרי קורסטן ל"אדאג'ו פור סטרינגס" זה כמובן יצירה ישנה קלאסית שחודשה ע"י וויליאם אורביט ועברה רמיקס אמיתי מפרי. הכי מדהים זה שבבתי ספר למוזיקה אלאקטרונית בכל העולם מלמדים איך פרי עשה את הרמיקס.... וכשמגיעים לרמה כזו שאנשים לומדים ממך, אין יותר כשרון ומקצוענות מזה! דרך אגב, הוא מודע לזה.

Old Post Jul-04-2006 18:05  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אם כבר הוזכרו שתי הגרסאות הנ"ל ראוי לציין שהגרסה של טיאסטו לא מתקרבת לדעתי ליופי שדל הגרסה של פרי
אני לא חושב שרבים יתווכחו על זה

לגבי אלקס מורף לא ידוע לי משהו כזה
אפילו שמועות לא שמעתי

לגבי סאשה שמעתי שמועות אבל בגדול כנסו לאתרים של היוצרים ותראו באותיות הקטנות בדיסקוגרפי קרדיטים ליוצרים שהיו שותפים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jul-04-2006 19:53 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > שמועה לגבי אלכס מורף
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, I Need To Id This Vocal Trance Track From 1998, Helpppp!!!!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDisable Audio - Roxta (Original) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!