|
| quote: | Originally posted by Laszlo
Jofawe, Jeremy...vad tyckte ni? |
Woops, hade glömt att ge feedback ja!
Tycker mixen var helskön överlag! 
Om man ska försöka göra nån "nytta" och ge lite kritik så tycker jag att du tappade massor av energi i slutet på 'Erotic Discourse'..det kunde man löst annorlunda kanske! Och sen är det kul att du leker med EFX-500an, men ibland blir det lite väl mycket av det goda för min smak 
Men som sagt, grymt skön mix annars av hög kvalité! 
EDIT: du har så rätt braxen Gick blint efter tracklist
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Last edited by Jeremy H on Jul-18-2006 at 19:21
|