damn, wat heb ik tog een fat nummer gehooord club nummer, vrouwenstem er doorheen die zingt "Feel Free" ik hoor em regelmatig op id-t radio. weet iemand deze? ik vindem zoo fat groetjes
___________________ I hate the global warming hoax
Dat met everybody is freeeeee! feel good, feel good Of juist, feel free
___________________ check my website: www.riechels.nl
feel free d8 ik, welk nummer d8 je dan>? kan altijd ff proberen
quote:Originally posted by DJ_Siesta feel free d8 ik, welk nummer d8 je dan>? kan altijd ff proberen Die andere is volgens mij van Rozalla (origineel dan), maar die zal dus wel weer gecovered zijn..... Met vriendelijke groet.
quote:Originally posted by mr.marcello Die andere is volgens mij van Rozalla (origineel dan), maar die zal dus wel weer gecovered zijn..... Met vriendelijke groet. hmm, weetniet hoor, ik zal eens ff tjekke
IDD Die ik in bedoelde is van Rozella. dit is nu geremixed door Aquagen Er zijn verschillende versies vam: aquagen vs rozella - everybody's free (dance nation remix) aquagen vs rozella - everybody's free (green court remix) aquagen vs rozella - everybody's free (kosmonova remix) aquagen vs rozella - everybody's free (extended mix) aquagen vs rozella - everybody's free (club mix)
quote:Originally posted by raoel IDD Die ik in bedoelde is van Rozella. dit is nu geremixed door Aquagen Er zijn verschillende versies vam: aquagen vs rozella - everybody's free (dance nation remix) aquagen vs rozella - everybody's free (green court remix) aquagen vs rozella - everybody's free (kosmonova remix) aquagen vs rozella - everybody's free (extended mix) aquagen vs rozella - everybody's free (club mix) gheghe,m AQUAGEN vindik zo en zo kut, dan kannet niet zijn tis een club nummer, dus echt geen aquagen
Da vermoeden had ik ook al, maar de remixen zijn toch echt niet slecht
quote:Originally posted by DJ_Siesta gheghe,m AQUAGEN vindik zo en zo kut, dan kannet niet zijn tis een club nummer, dus echt geen aquagen hahaha wilde net zeggen....dat kan nooooit kan je verder niet helpen, sorry
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
hmm.. misschien es naar id&t radio mailen? alhoewel dat ik denk dat ze niet reageren.. kheb ze laatst ook n mailtje gestuurd (ging over slipmatten gloofik) en nog steeds nix van gehoord
___________________ www.luukmaes.tk
ben er inmiddels achter hahaha Live Element - Be free en dan met name de full intention mix