Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :)
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001
help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :)

quote:
Beste Jasper,

Omdat je je opdracht te laat in hebt geleverd, zul je nu een extra
opdrachtje moeten doen. Ik zal je geen presentatie geven, want die
hebben we al genoeg dit mentoraat en dat vind ik ook veel te veel werk
aangezien je de opdracht wel hebt gemaakt en maar een dagje te laat hebt
ingeleverd.

blablablabla

Als je voortaan van tevoren aangeeft dat je de deadline niet haalt en
vermeld waarom, dan hou ik hier rekening mee. Als je een goede reden
opgeeft, is er namelijk geen enkel probleem.
Als je me alsnog een geldige reden of een geweldig originele smoes
geeft, dan hoef je deze extra opdracht niet te maken. Deze reden moet je
me dan wel uiterlijk morgen (=woensdag) mailen, anders geldt dit
eenmalige aanbod niet!

groeten Mariska

Hmm zwaar zuigend dus..

Wie heeft er nog een goeie smoes die ik voor morgen kan gebruiken?

aub

Old Post Sep-24-2002 15:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

jasper kon niet weg omdat hij opgesloten zat in een hotelkamer waar 2 engelsen 2 hoeren alle hoeken van de kamer lieten zien.. omdat ze de sleutel niet konden vinden

Old Post Sep-24-2002 15:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

je email deed het toch een tijdje niet?

Of er stond een UFO voor de garagedeur zodat je niet op je fietsje naar Mariska kon....

Good luck!

GreetZ Rubs

Old Post Sep-24-2002 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

hahahahaha, jij bent dus al zwaar de lul met dat mentoraat , ikke moet ook nog wat inleveren bedenk ik me net

Smoes.....uhm ze hebben het de hele tijd over mensen die nog geen erna account hadden . Zeg dat er bij jou was mis gegaan en dat je hem zo snel mogelijk had ingeleverd, je wist natuurlijk niet dat die ene dag wat uitmaakte en hebt daarom dus niet laten weten dat de opdracht wat later kwam, zoets . Zou iig iets met die accounts verzinnen want daar hadden ze nogal problemen mee

Old Post Sep-24-2002 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by TranceFool
hahahahaha, jij bent dus al zwaar de lul met dat mentoraat , ikke moet ook nog wat inleveren bedenk ik me net

Smoes.....uhm ze hebben het de hele tijd over mensen die nog geen erna account hadden . Zeg dat er bij jou was mis gegaan en dat je hem zo snel mogelijk had ingeleverd, je wist natuurlijk niet dat die ene dag wat uitmaakte en hebt daarom dus niet laten weten dat de opdracht wat later kwam, zoets . Zou iig iets met die accounts verzinnen want daar hadden ze nogal problemen mee

whehe jah dat is wel goed plan

meer tips ?

ik maak wel mooie smoes, (heb tamelijk veel fantasie als het erop aan komt)

Old Post Sep-24-2002 16:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Beste Mariska,

Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat een vriend van mij nog een laatste training had voor het Europees Kampioenschap in Kopenhagen voor clubteams, en dat hij had gevraagd of ik hem nog ff wilden coachen. Ik ging uit van een uurtje ofzo, maar het liep wat uit wegens een blessure en dat zorgde voor flink veel stress. We zijn doorgereden naar het ziekenhuis, waar hij onderzoek heeft gehad, en het uiteindelijk toch wel mee viel met zijn blessure. Door al deze commotie ben ik helemaal vergeten om die opdracht te maken, en heb dus uiteindelijk tot laat die opdracht gemaakt.

Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!

Met vriendelijke groet,

is dit wat?

Old Post Sep-24-2002 16:51  Netherlands
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Jappio
Beste Mariska,

Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat een vriend van mij nog een laatste training had voor het Europees Kampioenschap in Kopenhagen voor clubteams, en dat hij had gevraagd of ik hem nog ff wilden coachen. Ik ging uit van een uurtje ofzo, maar het liep wat uit wegens een blessure en dat zorgde voor flink veel stress. We zijn doorgereden naar het ziekenhuis, waar hij onderzoek heeft gehad, en het uiteindelijk toch wel mee viel met zijn blessure. Door al deze commotie ben ik helemaal vergeten om die opdracht te maken, en heb dus uiteindelijk tot laat die opdracht gemaakt.

Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!

Met vriendelijke groet,

is dit wat?

nou nee

deze iets? Kan het ook in natura

Old Post Sep-24-2002 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

Hij is wel orgineel
Je moet er eigenlijk nog een referentie mailadres bijdoen van die vriend van je, kan ze het (als ze het niet zou geloven) aan hem nog eens navragen)

Old Post Sep-24-2002 17:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

hahaha das wel erg veel fantasie

Old Post Sep-24-2002 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mastah jc
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2002

ehh je kat was overleden dus je moest em begraven en had dus geen tijd (heel erg orgineel vin je ook niet )

Old Post Sep-24-2002 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for mastah jc Click here to Send mastah jc a Private Message Add mastah jc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

je hond heeft je huiswerk opgegeten

de brug stond open

hehe

nee ff serieus

je kan de krant pakken van afgelopen week en kijken wie er die dag is overleden. dan zeggen dat je niet kon maken wegens sterfte en als ze het niet geloofd pak je de rouwadvertentie erbij.

is dit wat?

Old Post Sep-24-2002 17:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

Beste Mariska,

Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat ik tijdens een boswandeling een magische toverlamp tegen kwam. Dus ik als 'n gek wrijve op dat ding en, jawel hoor !!! Daar stond ineens 'n magische tovergeest !!! Die vertelde me dat ik 2 wensen mocht doen, dus ik zeg "waarom maar 2 wensen ???". Dat vond de geest nie zo leuk en begon ruzie met me te maken. Na veel gebout mocht ik maar 1 wens doen en die benutte ik goed. Ik wensde namelijk dat ik ontzichtbaar was en in mijn ontzichtbare status ging ik de locale sportclub bezoeke om in de dames-kleedkamer rond te hange. Helaas was 't 65+ avond en viel er niet veel te beleve. Uit verveling ben ik in 'n hoekje in slaap gevallen. Toen ik de volgende ochtend weer wakker werd bleek ik weer volledig zichtbaar te zijn en dat de schoonmakers de politie al hadden gebeld. Jah, probeer dat maar eens uit te leggen. Dat kon ik dus niet en en werd ik zonder pardon in 'n cel gestopt.

Met vriendelijke groet,

Origineler ken niet d8 ik zow
Suc6 ermee !

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Sep-24-2002 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMASSIVE TECHNO Tune!!! Please help! [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSkip Raiders - "Another Day" (Perfecto Trance Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:05.

Forum Rules: