äre när man bränner eller när man lirar mp3an...???
nån kan väll berätta d för mej..???
//
GyLLe
___________________
One Nation TrancE Nation
Last edited by GyLLe on Mar-05-2002 at 15:23
Mar-05-2002 15:16
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Tja,
Jag tror att de är till för att splitta livesets och dylikt. Vet inte hur det går till rent praktiskt dock..
Mar-05-2002 15:25
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
mm d har jag åxå förstått.....
d är just därför jag vill lära mej hur man gör!!!!!
snälla hjälp mej......
___________________
One Nation TrancE Nation
Mar-05-2002 15:30
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Tyckte jag läste nåt förut om att man använder nåt speciellt winamp plug in för att använda cue files.
Mar-05-2002 15:36
303
mdmaddict
Registered: Sep 2001
Location: The last train to Lhasa
så här gör man:
1. fixa fireburner eller cdrwin
2. när ni sedan skall bränna väljer ni att bränna cue-filen - vilken kommer att hämta upp den tillhörande mp3-filen.
3. vänta tills bränningen är klar - njut av livesets med index för varje låt
ehh hoppas det räcker annars får ni gärna ställa följdfrågor (har för övrigt suttit på jobbet och fixat ca 15 cuefiler + tracklistor de senaste 2 veckorna , aja-baja) - kommer i sinom tid posta dem här om ni vill ha dem (mestadels tiesto och blank & jones)
jo, cue-filer gåt även alldeles utmärkt att använda med winamp om man har mp3cue installerat. mycket mycket bra plugin.
lycka till
Mar-05-2002 17:00
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
med rätt plugin till winamp så kan man även ha indexeringen i winamp till sina livesets, dvs man kan väja nästa låt etc
___________________
man with no sig
Mar-05-2002 17:04
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
kanon... ska pröva direkt...
du vet inte om d fukar med easy cd ceator 5 åxå.....???
//
GyLLe
___________________
One Nation TrancE Nation
Mar-06-2002 11:43
303
mdmaddict
Registered: Sep 2001
Location: The last train to Lhasa
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe kanon... ska pröva direkt...
du vet inte om d fukar med easy cd ceator 5 åxå.....???
//
GyLLe
det gör det icke är jag rädd...
men du kan alltid testa fireburner gartis i 15 dagar (sedan kan man ju *ahem* fixa timelimiten *ahem* om man vill...)