Als je naar een feest gaat of gewoon uit, wat heb je dan liever: "zweef" muziek (zoals Rank 1, Blank&Jones) of "stamp" muziek (zoals Cosmic Gate, Marco V etc)?
Ik persoonlijk het laatste, hoe zit dat met jullie?
Mar-04-2002 14:56
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Re: Stuiteren of zweven?
quote:
Originally posted by Cosmic Guy Als je naar een feest gaat of gewoon uit, wat heb je dan liever: "zweef" muziek (zoals Rank 1, Blank&Jones) of "stamp" muziek (zoals Cosmic Gate, Marco V etc)?
Ik persoonlijk het laatste, hoe zit dat met jullie?
ik denk dat ik nie kan kiezen tussen beide.. bij IC was het echt zweven bij james holden (damn die driaade goed!!) en stampen op marco v en picotto.. en ik kan nie kiezen welke ik vetter vin.. even lekker imo
op TE was lekker stampen.. nadeel is wel dat je de volgende dag echt met onwijs brakke poten zit....
zweven vind ik ook heerlijk.. denk dan vooral aan bijvoorbeeld nexus... echt lekker ook... zo vind ik trance eigenlijk meer bedoeld...
maar zoals ik al zei: maakt mij niet uit, als maar feesten is!!!!
Mar-04-2002 15:07
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
LOL, ik dacht eerst dat het over drugs ging.
Maar niet dus
Stamp muziek zoals jij die omschrijft spreekt me meer aan dan zweef muziek. Maar ik zie stamp muziek als Dana e.d.
Marco V zit daar een beetje tussenin met z'n eigen style.
Ik vind het lekkerder op gewone trance te horen op een feest. Daar hou ik t het langst mee uit. Dat wil niet zegge dat ik de rest geen zak aan vind, want ik ga gerust naar feesten zoals Teqnology of Qlimax.
Tis moeilijk, maar neem een voorbeeld aan een feest zoals Qontact. Daar zit voor mij alles wat ik op een feest wil horen.
Mar-04-2002 15:15
Valhalla
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Persoonlijk vind ik een combinatie van beide lekker. Maar als er een keuze gemaakt moet worden doe mij dan maar de stamp muziek.
Mar-04-2002 15:48
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
eerst zweven en dan verder in de avond meer naar het stampen toe
Registered: Mar 2002
er gaat niks boven een goede mensgel van beide 'stylen'
Mar-04-2002 15:59
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
[LOL, ik dacht eerst dat het over drugs ging. ]
Haha, zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk.
Mar-04-2002 16:06
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Ik zie het altijd graag om van wat rustig naar steeds harder te gaan. Mix van stylen is altijd wel lekker. Dus echt een boorkeur heb ik niet. Hangt trouwens ook beetje van de stemming die er heerst.
Mar-04-2002 16:20
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Te moeilyke keus eigenlyk... by de meeste 'zweefnummers' zit altyd wel een groot element van 'stampen' in duz. Stampnummers met alléén maar beat en verder geen melodie of zow vind k maar nix... Geef my maar lekker zo'n nummer met zo'n 'hands-in-the-air-break' in het midden waarna een lekkere (harde) beat erin kickt!!
ltr
Mar-04-2002 16:45
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Eigenlijk houd ik wel van beide. Neem nou bevoorbeeld een relaxxte party als Trance Energy waar je in het begin lekker in gaat stampen (Yves DeRuyter), gevolgd door een set van Rank 1 wat toch redelijk zweefmuziek is. En dan sluit je de avond af met weer lekker stampen op de beats van Cosmic Gate. Echt een perfecte mix naar mijn mening!!
Met vriendelijke groet.
Mar-04-2002 17:03
Sandman
Motorcycle addicted
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Blik eerst zweven en dan verder in de avond meer naar het stampen toe
Helemaal mee eens!!!!
Sandman