|
[14.10.2006] In Trance We Trust @ Asta, The Hague

weeeeer een leuk feestje in oktober. Jammer dat het weer in de Asta is, maar denk dat ik dit toch prefeer boven Intuition..
___________________
♪♫ Hearts On Fire (prog house tech)
If I am the storm, if I am the wonder..
Will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?
|