Ik schets even het algemene toekomstbeeld van de meesten van ons waarschijnlijk:
Een gezin, bij voorkeur met tweeling.
Een huisvrouw die braaf elke dag het avondmaal prepareert als je uitgeblust van je werk thuiskomt.
Na het eten plof je op de bank en de eerstkomende 4 uur kom je er niet meer vandaan.
Een Opel Astra stationcar voor de deur (handig voor de kinderen en de hond, een labrador, die je wel eens mee moet nemen).
In je huis staan hele mooie IKEA-stukken, inclusief de 20 laden kast.
Als het even kan heb je ook nog een cavia en eventueel een goudvis.
Je gaat 2 maal per jaar op vakantie: in de zomer met de kids naar een Franse camping (met je eigen caravan natuurlijk) en op wintersport in Zwitserland, omdat daar "van die gezellige mensen wonen".
Eenmaal in de week ga je naar je schoonmoeder
Al met al een heel aardig toekomstbeeld nietwaar?
Mar-08-2002 14:57
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
20 jaar.. tering.. dans je leven al voorbij.. maarja
K zal toch echt wel gaan moeten aanpappen met zon ex-guess model.. of een net nieuw replay model.. (nu maar hopen dat dik niet in is dan)
Dan zal ik een fijn autotje hebben.. heb ik huisje in spanje ge erftdtdt
Huis waar ik permanent woon.. maakt niet uit.. want ik zal toch altijd aan het vliegeren zijn.. want daar maak k me beroep van.
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D Over 20 jaar lig ik ergens verkankerd in zo'n kamertje van de Jelleynek.
LOL..
Het beeld dat Cosmic Guy schets klopt wel een beetje ja...ik neem alleen i.p.v een hond 2 katten want die stinken niet zo...
Mar-08-2002 16:00
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Over 20 jaar dan.......misschien gezellig meidje....beetje krossen met me getunede Mini, flatje.....
Beetje camera-werk als beroep.
Hond......
uhhhhmmmmmmmmmm, tja.....
Mar-08-2002 17:13
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Het hoeft niet perse 20 jaar te zijn, maar gewoon over hoe jij jezelf ziet als je een tijdje gewerkt hebt, een vrouwtje gevonden hebt en misschien wat kinderen hebt.
Engeloof me: IEDEREEN heeft IKEA-meubels in zn 1e huisje....
Mar-08-2002 17:49
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
quote:
Originally posted by Cosmic Guy Het hoeft niet perse 20 jaar te zijn, maar gewoon over hoe jij jezelf ziet als je een tijdje gewerkt hebt, een vrouwtje gevonden hebt en misschien wat kinderen hebt.
Engeloof me: IEDEREEN heeft IKEA-meubels in zn 1e huisje....
LoL nee man ik pak gewoon wat van hiero.. me ouders zijn fat modern.. dus sleep lekker op dagje dat ze zijn uit eten op mijn kosten.. (lieve zoon) ff die bank mee.. en de hele eettafel enzow.. investeringkje van 300 levert je toch wel wat meer op dan 300!
mmmm.. hoop dan net dat krot van een huis van mijn pa en ma over te nemen... lekker ruim...lekker grote schuur waar ik een beetje aan mijn wagentjes kan knutselen (me = autofanaat, inclusief ouwe gebakjes)
binnenshuis boeit me niet, nooit gedaan, zalt ook nooit worden.
bij voorkeer GEEN kinderen (gejengel aan de kop moet ik niet) maar daar heb je maar voor 50% inspraak in...
knap/leuk/lief/etc./blabla vrouwtje.. die mag dan lekker in een 1 of ander mpvtje rondcrossen(wacht eens, geen kinderen... das mooi... zij een cabrio...) ..dan stick ik wel bij een mooie en/of snelle coupe.
hond mag, ondanks de burgerlijkheid (<<== iets wat ik verafschuw)
NIET woonachtig in stad.. hou ik niet van.
verder... ach ja.. nooit zo mee bezig gehouden.. voor hetzelfde geld word je maar 30 or so...
ow ja: op vakantie idd 2x per jaar, naar voorgenoemde locaties...
l8er
(hoe mijn droom eruitziet is behoorlijk anders trouwens..
Mar-09-2002 00:06
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
over 20 jaar... ben dan dus 40...
zeg vriendje, over 20 jaar, ben jij 39
of begint de oudheid nu al door te slaan
Ik zie mijzelf over 20 jaar nog steeds naar vette feesten heen gaan, en dan weer gezellig meeting met mede TA's
GreetZ RubDub,
mijn echte toekomstbeeld, zie Cosmic Guy, zoiets dan ongeveer
Mar-09-2002 11:43
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by Menno
LOL..
Het beeld dat Cosmic Guy schets klopt wel een beetje ja...ik neem alleen i.p.v een hond 2 katten want die stinken niet zo...
haha, katten stinken dus echt wel gruwelijk hard...... veel erger dan honden
over 20 jaar heb ik een huisje op de Malediven (of zoiets dergelijks) Ferrari (of Viper) voor de deur en een mooi fotomodelletje (Heidi Klum maar dan in ut Nederlands ofzo)