|
Re: Re: my first progressive mix cd
| quote: | Originally posted by ConFig
een nummer als buenos aires zou ik ni echt als prog trance omschrijven. zelfs als heeft da nr een lage bpm. Xpander heeft ook zoon lage bpm en wordt ook als trance gezien . Zalig nummer trouwens van Sander Kleinenberg
Die g&d remix van clocks is indeed ook heel nice
en ook goed dat je Mooger Fooger er in gestoken hebt goed nr ! |
Reageer eens niet gemeend op posts van 3 jaar geleden 
___________________
Songs I'm dying for:
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
|