Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > teFABIESTO
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005

C'est n'importe quoi d'avoir accueilli Fabiesto de cette manière!!
ça avait été pareil pour moi et pour plein d'autre nouveaux
moi je m'en tape qu'il se soit pas présenté, qu'il se fassent passer pour qlq1 d'autre, qu'il fasse se pub...

Faut qon s'ouvre un peu aux nouveaux les gars, sinon le forum n'évoluera pas!

Old Post Mar-28-2006 11:13  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

que se passe t'il ?

Old Post Mar-28-2006 11:20  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

La

Old Post Mar-28-2006 11:23  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by morphoneo69
La

Jusqu'à la dernière réplique de Stan, c'était plutôt soft...

Old Post Mar-28-2006 11:31  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

moi je voulais réagir ce matin aussi mais j'ai vu que le thread était fermé donc je n'ai pas pu

j'ai trouvé l'accueil très dur et ça m'a choqué

quand on ne sait pas qui on a en face, on fait attention à ce qu'on dit car ce type de comportement que vous avez eu (bien avant le dernier msg de Stan même si ce dernier était le summum de la rustrerie) peut faire beaucoup de ravage chez certaines personnes

même si c'était quelqu'un qui se moquait ou un mytho peu importe, dans le doute on s'abstient

et on en est pas moins con, au contraire

.

Old Post Mar-28-2006 11:47 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

+1

Old Post Mar-28-2006 11:52  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Effectivement j'ai pas de feu d'artifice pour l'accueillir mais ils l'ont pas raté le fabiesto...

Peut-être que plutôt de créer un thread bienvenue sur TA il faut faire un thread A lire avant tout autre chose et dedans on met ce qu'un nouveau ne dois pas faire.

Je ne cautione pas l'accueil (le mec à l'air tout de même sympa) mais bon des mixs de 6 tracks à chaque fois qui vont passer à 10, j'trouve ça bizarre... Ces tracks on les a toutes et puis y'a le thread vous écoutez quoi en ce moment, pour moi son post c'est plus de l'ordre d'un blog que d'un thread de forum (peut être que c'est pour ça que certain n'ont pas apprécié...)

Je me lève et je confirme

Old Post Mar-28-2006 11:57  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Registered: Nov 2002
Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

Pas mal comme nom Fabiesto

Sinon quitte a mixer Fabrice et Tiesto je trouve que DJ Tiestrice peut etre sympa aussi

@Rafon : amenes ton pote Fabuuren sur le forum qu on ait la famille au complet

Quelqu'un a écouté ses mixes ?

Old Post Mar-28-2006 12:02  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

classic

Old Post Mar-28-2006 12:05  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Mar-28-2006 12:08  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002
Re: teFABIESTO

quote:
Originally posted by MARCO ERANA
C'est n'importe quoi d'avoir accueilli Fabiesto de cette manière!!
ça avait été pareil pour moi et pour plein d'autre nouveaux
moi je m'en tape qu'il se soit pas présenté, qu'il se fassent passer pour qlq1 d'autre, qu'il fasse se pub...

Faut qon s'ouvre un peu aux nouveaux les gars, sinon le forum n'évoluera pas!

Tu debarques sur TA?
Ca a tjs ete comme ca ici

Old Post Mar-28-2006 12:46  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

bon c'est sur qu'il a pas respecté les regles en arrivant machin mais ca aurais quand meme été plus cool de lui indiquer les topics appropriés plutot que de le casser d'entrée

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-28-2006 12:48  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > teFABIESTO
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Errik - We.Feel.The.Same (Club Mix) [E-Cutz] [EC 005] [2008] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLayo & Bushwacka - "Love Story" (Tim Deluxe Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:09.

Forum Rules: