beetje onbeperkt downloaden in reclames zeggen en dan dit flikken..staat wel in algemen voorwaarden fair users policy..maar chello interpreteert dit wel heel fijn.
ik trek wel meer weg dan 5 gieg p maand...
hoop niet zon briefje te krijgen..
Wat een lijers zeg.. slechtere service..slechtere verbinding... time outs.. disconnections.. en dan dit!
laat iemand anders gauw eem dat chello overkopen en eem nieuw kabelnetwerk aanlegge
Last edited by Henkie_henk on Mar-08-2002 at 15:44
Mar-08-2002 15:38
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
idd, beetje raar dit. Ik heb gelukkig nog geen briefje gekregen, anders serieus denk en om over te stappen op ADSL. dis niks...
GreetZ, DC
Mar-08-2002 15:46
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez idd, beetje raar dit. Ik heb gelukkig nog geen briefje gekregen, anders serieus denk en om over te stappen op ADSL. dis niks...
GreetZ, DC
Dit slaat natuurlijk nergens op, ik denk dat 80 % van alle chello-members daar elke maand vet overheen zit. Maar hopen dat je geen brief krijgt anders stap ik over naar ADSL..
Mar-08-2002 15:56
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ja dat is idd niet eerlijk. Ik trek ook wel meer dam 5 Gb naar binnen. Denk als k een normale maand heb 10 en een goeie maand 20 gb ofso. Maar ik behoor denk ik niet tot de top 300.
En meer betalen ga ik zeker niet, slechte service idd, pleurt om de paar dagen de verbinding er gewoon uit enso.
Mar-08-2002 15:57
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
tja.. wij zouden eerst ook chello gaan doen maar het kon nie op een of andere manier.. nu hebben we al een tijdje ADSL, en het is zo stabiel als het maar kan.. misschien nie altijd zo snel als kabel maar wat ik allemaal over chello hoor is 10x kutter!!
Mar-08-2002 16:19
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Wy hebben Sonera en (nog) geen last van die dingen die opgenoemd werden. Ben r dik tevreden mee !! Maar jah, k weet niet of Sonera ook dat soort beperkingen heeft (volges my niet) en heb verder ook geen idee hoeveel Gig k per maand binnen trek...
Verder is Sonera ook ietsiepietsies langzamer dan Chello geloof k (hoogste stabiele snelheid dat k haal is zo'n 65 kbps), maar k lever GRAAG een klein beetje snelheid in voor dat gezeik van Chello ...
ltr
Last edited by Henkie_henk on Mar-08-2002 at 17:04
Mar-08-2002 16:52
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Henkie_henk OR
Replace the banner with
im so gonna get in trouble for this lol
lol, henkie!
but i can understand why they are trying to limit the data-use a month.. this way they might be able to make their connections more stable! but it's still BULLSHIT!!! thank god i got ADSL!
yep ik ken dit.. een vriend van mij heeft die brief gehad. Hij had dan ook wel asociaal veel data verkeer en dat andere users er hier last van hadden ok maar ja... Misschien kennen julie de naam is wel veel gezien --==DaMMeRS==-- maar ja hij kan dus geen poorten meer scannen en pubs taggen etc das wel jammer.. en daardoor worden we hiero dus in de gaten gehouden.. damn chello !!
hoeplijk snel 220 net internet das misschien beter en grootser dan deze prut..
Grz Trunks...