|
Allez merci... ik heb die tracklist samengesteld, niet Frank Verstraeten.
En ja, ik heb hard mijn best moeten doen om de Jeckyll's & Hyde's ervan te weren. De platenfirma Digidance eistte dat er bepaalde nummers opstonden. Dat is bij elke platenfirma zo. Control Freak (Sander Van Doorn) vind ik persoonlijk véél te oud om erop te staan.
It was a matter of give and take.
Waarom zoveel tracks? Omdat ze met Zillion het 'blijven-dansen' gevoel willen aanspreken. Alle tracks zijn de laatste beat in elkaar gemixt. Ik wou zelf ook liever 11 of 12 volledige tracks per CD. Maar daarover wou men niet discussieren. Dus, ofwel geen compilatie, ofwel het beste er proberen van te maken.
Nog een voorbeeld: ik wou persé ATP - Driftations erop. Maar doordat het nummer nog niet getekend was staat het er niet bij. Ik heb de finale tracklist twee weken tegen gehouden om het toch in orde te krijgen, maar het lukte niet. Soms moet een mens water bij zijn wijn doen.
En die retro CD: er staan nummers op die je nergens nog terug vind. Void - I need you (Mr. Sam's remix) of zelfs de originele At The Villa - Open your eyes.
Maar euhm.. geen probleem hoor.. de CD 14 heeft 6.000 stuks verkocht. Als je weet dat een top cd tegenwoordig 3.500 stuks verkoopt in den Belgique, tja, dan moet mijn muziek smaak toch niet zoooo slecht zijn. Ofwel?
Last edited by dj Elof on Dec-07-2006 at 21:14
|