Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
TA Sweden T-shirt

Det här med TA t-shirts har ju vart på tal många gånger
Det finns officiella TA t-shirts men för många kanske både pris och design nåt som inte tilltalar många...

Därför tycker jag vi ska försöka samla ihop alla ideer här på TA Sweden och kanske få fram en officiell TA Sweden t-shirt...

Visa dina egenhändigt gjorda motiv. Utbyt ideer som placering av motiv, bästa materialet, modell på t-shirt, vart man kan trycka dessa, och priser osv.

Jag hade tänkt att testa och kolla hur trycken blir med våra bästa färgskrivare på jobbet (säljer bla många olika färgskrivare). Man skriver alltså ut trycket på ett speciellt papper som man sedan applicerar på t-shirtsen

.../ Steve

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-12-2003 at 13:24

Old Post Jan-12-2003 13:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Ett krav bör vara att det är TA SVERIGE och itne vanliga TA som vi gör logga till....att det är med TA SWE eller SWETA på den

Old Post Jan-12-2003 13:13 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Smile coolt

jag ska också fundera.... mouhahha

tycker inte Sweta låter så fint bara... låter bättre me ta swe tycker ja.. orden behöver ju inte vara ett liksom..

fast nån sa att det inte hette ta swe, utanjust sweta.. men det låter ju som svett

för övrigt tycker ja framtidsmyran eller vad det e, E ful! å de TA-bokstäverna som ja surrat om e snygga...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-12-2003 13:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Hello!

Skissade lite nu och är absolut inte klar, vill ha lite input. Tyckte att gul och blå iaf skulle vara med på ett hörn dära, dock inte för skrikande färger Sen gillar jag den nya icke dataanimerade "grodan" så jag slängde på den, tycker dock inte att placeringen på den är den bästa.....sen ska man besluta angående baksida och framsida....jag tycker att "SWETA" grejen ska vara uppe vid nacken på baksidan....kanske grodan på framsidan?

Old Post Jan-12-2003 13:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Tycker att SWETA flyter mycket bättre i munnen än TA SWE liksom...det blir ett ord. Och just att det låter som svett gör inte så mycket tycker jag... jamenar vi har dom när vi dansar oss SWETIGA

Gillade inte den gamla grodan och inte heller det gamla typsnittet...

Old Post Jan-12-2003 13:41 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Personligen gillar jag och ser helst swampers egna font, vet att mindshooter hatar den. SWETA låter bra och med svenska färgerna ser det bra ut med...
Ett tryck på framsidan av nåt slag eller bara över vänster bröst... sen nåt stort på rygg tavlan.

Gärna var persons aka på ena ärmen...

*ideer*

[EDIT] Tycker SWETA låter som sweet

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-12-2003 at 14:08

Old Post Jan-12-2003 13:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

SVÄTTA!

Old Post Jan-12-2003 13:54  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Idea

quote:
Originally posted by robstar
SVÄTTA!

hahahhaha

asså mind, ja tyckte den där va snygg ja.. å ja får väl lägga mig då me sweta å ta swe

sweta flyter bättre i munnen.. mmmm
frågan e hur man ska uttala det på svenska antar ja... hoho

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-12-2003 13:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Då får vi invänta fler förslag Är det bara steve som inte diggar fonten?

Old Post Jan-12-2003 14:05 
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

jag gillade verkligen "text loggan" mind gjorde

men grodan/myran eller vad det nu är..

Old Post Jan-12-2003 14:09 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag tycker ödlan är cool. Men ni photoshopartister hade ju kunnat göra det till en "svensk" ödla för att få lite personlig prägel. Tycker det verkar vara en bra idé med t-shirten men jag vet inte om jag hade kört partnerlook med "my fellow TA-mates" ute på ställena med den.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-12-2003 14:12  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Monkey Dancer 2

ja håller me dioxys... hehe... grodan/myran ser lite schizo ut juh

kan vi inte komma på en egen logga?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-12-2003 14:13  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan someone help me out with this tune? [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGirl Nobody - "Cages" (Lemon 8 Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:27.

Forum Rules: