|
Re: Underworld op Dancevalley
| quote: | Originally posted by Jukx
even wat nieuwtjes over dancevalley:
Underworld schijnt dus Dancevalley 2002 af te gaan sluiten, het contract zou al getekend zijn.
verder is ook al bekend dat er, in tegenstelling tot vorig jaar, één techno-tent zal zijn die gehost gaat worden door Tortured. Dat betekent dus vrijwel zeker dat Billy Nasty zijn kunsten zal gaan vertonen op DV. (die gast heeft volgens mij een abonnnement op UDC) wie er nog meer namens Tortured zullen verschijnen blijft natuurlijk giswerk.. Umek? Gaetano? the Advent?
ohja, de line-up voor 4-elements is ook bekend.. welke nou niet bepaald spetterend te noemen valt:
Carl Cox, Slam DJ's, Michel de Heij, Tom Harding, Yoji Biomehanica, Lucien Foort, CJ Mackintosh, Danny Rampling, Funk Dvoid, Jp, Nick Sentience, Sterling Moss, Fausto, Lady Bianca, Guan, David Moreno, Marysol, Rossi, Dwin, Jon sa Trincha, Deepsace, Odd Bod, Alan Luna, Mad Ed, Secret Cinema.
MC's: Marxman, Majika, Paul T
Yorin Teletekst pagina 338/23
ik denk dat alleen de hardhousers verheugd zullen zijn! |
oi underworld als dat waar is dan moet ik denk ik wel weer heel goed nadenken was van plan om niet te gaan maar als er 1 live act is die bovenaan mijn lijstje "wil ik nog zien" staat dan is dat underworld,
de line up van 4 elements vind ik bagger.(danny rampling en lucien foort zijn goede namen)