|
ik begrijp ook het probleem niet zo dat de DJs "net" komen kijken. Het gaat toch vooral om de "classics" van de afgelopen jaren die voorbij komen. En al zou mijn oma die draaien, dan zou ik nog een heerlijke avond hebben waarschijnlijk. Al gaat het natuurlijk ook om de interactie die een DJ met het publiek heeft en zijn uitstraling. En dat hebben deze DJs wel, daar hoeven ze echt niet 10 jaar voor in het vak te ziiten.
to Asperge: Ik woon hier pas 2 jaar (in de Bonsen Hoek), heb daarvoor 27 jaar in Papendrecht gewoond. Waar heb jij gewoond in Hellevoet dan?
|