Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > [OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
[OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8

Detta är fan värt en egen OT-tråd !

Pablo Francisco besöker Stockholm i sommar !!!
Fredagen den 25:e Augusti är datumet !
China teatern är platsen !

Läs mer på Aftonbladet via länken nedan !
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/...,811461,00.html

Jag ska FAN gå !!!

http://www.pabloinsweden.com

Nån mer än jag som sett DVDn ?

Last edited by SteveTranz4ever on Apr-20-2006 at 16:58

Old Post Apr-19-2006 16:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma

Old Post Apr-19-2006 16:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

^^ haha ! Chappell e så jävla skön 'the niggar family'

Old Post Apr-19-2006 17:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Joe Nas
mjee, gillar inte han, har man sett han en gång så har man sett allt han kör, han kör ju liksom samma saker hela tiden Arnold Schwarzenegger och mullrande filmtrailer-röster och den där spanska skiten med Maria nae Murphy eller Chappell, bara de 2 som skulle få mig att komma

Även Pablo lär väl byta material i mellanåt... de ovannämnda är väl de materialet som fått in han i rampljuset antar jag.

Old Post Apr-19-2006 17:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Joe Nas

Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Apr-19-2006 17:19  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Aendy
Izzard, han var kung sist han var i Sverige. Chappel är oxå ganska enformig, Murphy har väl slutat...

Murphy aa han sluta väl på 80talet hhehe men fan delirious, har sett den 1000tals ggr, lika rolig varje gång, samma med Raw...tycker inte Chappelle är enformig, visst han kör ju typ samma stil på skämten, svarta och vita skämt, men det är ju istort sett nytt varje gång så det blir aldrig enformigt

Old Post Apr-19-2006 17:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Såg Eddie Izzard (och Jesper aka Airbase! ) i Göteborg med en kompis , fyfan vad jag skratta trots att 50% var gammalt material. Min största favorit!

insignificant cor member alliance

Old Post Apr-19-2006 18:05  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

dvdn är skitrolig!
jag ska nog dit jag med
kul att özz får värma upp också

Old Post Apr-19-2006 19:39 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Great stuff! Ska lätt försöka på tag på ett par plåtar!

Old Post Apr-19-2006 20:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Kanske har missat nåt, men jag tror inte jag vet vem detta är, nån som kan berätta?

Old Post Apr-19-2006 20:40 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lacksesepsotygh
;B

Registered: Jan 2005

kika här..

[[ LINK REMOVED ]]

edit: eller vafan. hela bits and pieces på cirkus femtio minuter finns uppe på google video. sök bara efter pablo francisco.

Last edited by lacksesepsotygh on Apr-19-2006 at 21:23

Old Post Apr-19-2006 20:54  Sweden
Click Here to See the Profile for lacksesepsotygh Click here to Send lacksesepsotygh a Private Message Visit lacksesepsotygh's homepage! Add lacksesepsotygh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Top of the jävla line! Har velat se honom live ända sedan jag såg han första gången på Internet, han och Jerry Seinfeld är priceless.

Vill det sig riktigti bra är jag hemma 25 augusti också. Ska lätt försöka få tag på plåtar!

Old Post Apr-19-2006 23:19  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > [OT] PABLO FRANCISCO Till Stockholm !!!! 25/8
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackL-vee? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlastic Boy - Silver Bath [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:25.

Forum Rules: