|
Voetbal; seizoen 2006 - 2007
Om raoel zn worden maar te kopieren
| quote: | | Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur! Dus reden genoeg om een nieuwe topic te openen. |
Ben heel erg benieuwd wat het gaat worden dit seizoen:
Ajax: goede inkopen gedaan en met ten Cate zou er toch een degelijk elftal moeten staan, ik hoop echt dat ajax weer eens wat beter gaat spelen, ook al ben ik geen ajax supporter, verreweg vna dat zelfs, maar in de CL zouden ze eens wat moeten laten zien.
PSV: Laatst oefenpot tegen new castle gezien, da costa vind ik een sterke aankoop, goede verdediger, verder natuurlijk het duo alex/ooier waar bijna niemand doorheen komt. Hoelang gaat Cocu het nog volhouden? Verder denk ik dat PSV weer een prima team heeft staan,maar het moet ooit een keer minder gaan, kan niet missen.
Feyenoord: Sja wat moet je hier nu van verwachten, een topclub kan toch niet altijd en eeuwig blijven teren op dirkje?, die zelfs weggaat als het tegenzit, wat moeten ze dan? Vind niet dat ze erg sterk hebben ingekocht, zie het ook somber in, maar wellicht kan Erwin Koeman een goed team neerzetten.
Hveen: Mijn clubbie, afgelopen seizoen was opzich redelijk, 2 beste spelers kwijt raken en toch Eufa halen. Dit jaar staaan ze voor een zware klus, weer 3 competities spelen, betekent weer ontzettend veel wedstrijden. MAar daar tegen over staat dat we een ontzettende brede selectie hebben, waarin als we wisselen niet meteen heel veel kwaliteit weggeven. Dat is een voordeel tov de andere subtoppers (grunn,twente,vitesse etc). Met Alves hebben we een schitterende nummer 10, die binnen 2 jaar, misschien wel 1 jaar weer voor 10 miljoen verkast. Die gast is echt goed van wat ik heb gezien, ook de scouts van hveeen zijn lyrisch, beste speler ooit bij hveen op abe lenstra na, word hier gezegd.... Verder hebben ze weer goede aankopen gedaan met als kopsterke Spits, Friend. Die gaan de eredivisie verdedigers niet cool vinden . Verder is de verdediging flink aangesterkt met zuiverloon en dingsdag. Hansson is er ook nog duswe hebben een prima verdediging.
Az: wannabe chelsea
heb er weer zin in!