Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beste trancevrienden!
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004
Beste trancevrienden!

Wat is dat hier toch tegenwoordig? Terwijl dit forum een jaar terug (of daarvoor) baadde in een heel positieve en vriendelijke sfeer, wordt er de laatste tijd niks anders gedaan dan bitchen en kakken op mekaar.
Ook al zijn bepaalde gebruikers misschien niet zo slim als andere, probeer hen dan toch met argumenten of zo te overtuigen van uw gelijk, mar slinger toch niet altijd met verwijten zeg. Altijd maar op de kap zitten van sommigen is zo... flauw

Ik weet dat ik zelf af en toe een stuk kan discussiëren en zagen, maar ik probeer dat toch altijd nog beschaafd te houden. Vroeger deed iedereen precies wel een efforke daarvoor, maar das sinds de laatste maanden precies zwaar de andere kant uitgeslagen...
Ook over muziek zelf en zo wordt hier precies feller uitgehaald naar mensen die niet dezelfde smaak van trance/prog/whatever hebben dan anderen en zo...

Twas hier vroeger precies toch fijner vertoeven. Misschien ligt het gewoon aan mij

Old Post Sep-26-2006 18:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Tja, komt voor een stuk door die vele nutteloze fake-accounts die gemaakt worden... Die doen alleen maar olie op het vuur. Als de mod daar nooit op ingrijpt dan kan dat nogal 'ns ontaarden

(En volgens mij is die anke ook fake )

Old Post Sep-26-2006 19:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

misschien komt het doordat alles zo snel op fake-accounts gestoken wordt...

Ik ben hier nog maar een dik jaar maar merk da toch ook, enkel Oliverken was het echt waard. Voor de rest is wa verdraagzamer zijn ofzo.

Old Post Sep-26-2006 19:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Mja een beetje op elkaars kop zitten is wel amusant, vind ik. Maar volgens mij is die anke ook 'n fake account hoor, de praat die zij er soms uitslaat, lijkt ons toch altijd net op 'n gevoelig punt te raken, en kan volgens mij niet van iemand anders komen die hier al 'n tijd zit.

Old Post Sep-26-2006 19:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

sorry als ik hier voor een groot deel de schuld van ben geweest.. das natuurlijk nooit men bedoeling geweest, zal ook maken dat er aan mijn kant nix meer te verwijten valt ..

verder ja, kheb de goeie sfeer ni gekend zeker wellicht.. dus kan er weinig over zeggen, tis ier op bepaalde momenten toch al effe plezant geweest vond ik..

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Sep-26-2006 19:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

Kvind de sfeer hier opt forum de laatste maanden ook maar zwak.
Vroeger zat ik iedere dag opt forum te lezen, nu sla ik bewust al eens een paar dagen over en eigenlijk boeit het me minder. Fake accounts zijn belachelijk, mensen die maar alles doen om dingen uit te lokken en anderen die precies denken dat ze het altijd beter moeten weten

Old Post Sep-26-2006 20:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

fake accounts.... no way, die anke is niet fake, ben ik bijna zeker van

@Xilver, op gevoelige plaatsen zeg je, vertel me dan eens wat, want denk dat ik niet volg

Old Post Sep-26-2006 20:17  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by domineesje
fake accounts.... no way, die anke is niet fake, ben ik bijna zeker van

Der zijn hier anders al genoeg andere fake accounts de revue gepasseerd. Zou me niets verbazen als anke er één van was.

Old Post Sep-26-2006 20:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Ik ben van mening dat die minder leuke sfeer vooral komt door een select groepje van mensen die altijd maar moeten uithalen tegen "fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." en denken dat ze de menigte hierin vertegenwoordigen. "Fake accounts/domme mensen/spammers/newbies/..." zijn er altijd al geweest, maar tot een tijdje terug werd daar altijd (relatief) goed mee omgegaan.

Een beetje meer respect en verdraagzaamheid hier en het is weer zoals vroeger.

Langs de andere kant: vroeger is altijd beter.

Old Post Sep-26-2006 20:19 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Nyah
Der zijn hier anders al genoeg andere fake accounts de revue gepasseerd. Zou me niets verbazen als anke er één van was.

das gewoon een echt dom wicht!

benny je kan dat toch checken, bevestig dat dan eens

Old Post Sep-26-2006 20:20  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Vroeger was het altijd beter... maar dingen veranderen spijtiggenoeg, en als de grote groep daarin volgt, kunt ge niet anders dan u daarbij neerleggen. Da's ook de reden waarom ik hier intussen al twee jaar niet meer zo vaak kom: de goeie ouwe sfeer was gewoon weg.

Old Post Sep-26-2006 20:57 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Config
sorry als ik hier voor een groot deel de schuld van ben geweest.. das natuurlijk nooit men bedoeling geweest, zal ook maken dat er aan mijn kant nix meer te verwijten valt ..

5 weesgeroetjes en 2 onze vaderkes, en het is u vergeven mijn zoon. Ga nu maar in vrede en vermenigvuldig u vooral NIET.

Anke is volgens mij wel echt zenne... Er bestaan nu eenmaal zulke mensen

Het gaat volgens mij maar over 1 persoon die het blijkbaar moeilijk heeft om de grens tussen zwanzen en agressie niet goed weet te liggen(goeie begrijpers weten over wie ik het heb, maar namen noemen mag niet zeker eh? ).

quote:
respect en verdraagzaamheid

...Meestal. Maar als dat niet lukt, negeer mekaar gewoon. Uit ervaring hier heb ik gezien dat dat het beste is. Sure, der zitten hier een aantal (nogal frontaal) botsende karakters, maar negeert die en probeert een goeie lach te hebben met de rest.

En ik zeg altijd:
1 dag in het huis van de heer, is beter als 1000 erbuiten

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Sep-26-2006 20:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Beste trancevrienden!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold trancer for i.d. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFuture Sound of London - "Papua New Guinea" (Satoshi Tomiie Main Path Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:41.

Forum Rules: