Registered: May 2001
Nieuwe DJ @ Radio 538
quote:
Hilversum 8 maart 2007- Radio 538 presenteert vandaag een nieuwe DJ: Tiësto. De grootste DJ van de wereld is vanaf 6 april iedere vrijdagavond tussen 22.00 en 00:00 uur te horen op het station. Het is de eerste radioshow van de DJ wereldwijd.
Radio 538 programmadirecteur Niels Hoogland: ‘De meest succesvolle Nederlandse DJ aller tijden gaat na de dansvloer nu ook de radio betoveren. Je weekend begint pas echt met Tiësto op 538!’
Tiësto: ‘De Club Nouveau show is voor mij de manier om wekelijks voor een wereldwijd publiek te kunnen draaien. Het is voor mij een uitlaatklep om te experimenten met alle verschillende stijlen welke dance muziek te bieden heeft.’
Het radioprogramma van Tiësto op Radio 538 duurt twee uur. Het eerste uur is een mix met toegankelijke platen, het tweede uur laat Tiësto zich van een andere kant horen en brengt hij in de genres van minimal tot house naast de allernieuwste tracks ook exclusieve mash ups en remixen. Elke week krijgt een beginnende dj van hem de kans zichzelf te bewijzen in de dj-booth. Van het programma wordt een twee uur durende Engelstalige podcast gemaakt, die ook wordt uitgezonden op Radio Digitaal. Ook krijgt de DJ een vast item in het populaire dance-programma Dance Department van Dennis Ruyer op zaterdagavond op Radio 538. Bovendien maak je er elke maand kans om naar een gig van Tiësto ergens ter wereld te gaan.
Club Nouveau by Tiesto vanaf vrijdag 6 april van 22 tot 00.00 uur op Radio 538
Beter dat dan DJ Jean
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Mar-08-2007 09:09
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Recht tegenover Armin op SlamFM geprogrammeerd.
Mar-08-2007 11:59
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Die had ook gewoon op z'n donderdag moeten blijven... Ik denk er op vrijdag echt niet aan om asot te luisteren
Mar-08-2007 12:31
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Begin de laatste tijd Tiesto toch weer wat meer te waarderen, misschien komt dat doordat ik die Dutch Dimension set weer veel luister de laatste tijd. Een radioprogramma vind ik zo gek nog niet, horen we ook nog eens wat andere Trance misschien. Vrijdagavond is wel een kuttijdstip voor mij, dan ben ik dus echt zelden thuis.
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Mar-08-2007 12:41
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Er zal ook een podcast van komen, en een herhaling op DD dus je kan het altijd na luisteren. En natuurlijk zullen de rips je ook wel om de oren vliegen
Ik vind t een erg leuk idee, vooral dat 2de uurtje ben ik erg benieuwd naar. Zoals hij al in een interview zegt, het grote publiek op feestjes verwacht altijd de standaard sound. Dus nu kan hij ook de andere kant laten zien.
Mar-08-2007 13:09
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
leuk initiatief... nouja initiatief, iedereen doet het tegenwoordig, dus waarom Tiesto niet. Ben trouwens wel benieuwd naar hoe hij zijn tijd gaat vollullen, Tijs is nu eenmaal niet zo'n goede prater
idd, hoorde dat vandaag ook op 538. RV is me net voor met posten. ben benieuwd wat er zoal te horen zal zijn!
@ Evil_E;
quote:
scherp opgemerkt. maar k denk dr eerder aan om naar Tijs te luisteren, dan naar ASOT
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.
Mar-08-2007 16:55
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
tsja, ben benieuwd hoe hij klinkt op de radio
denk dat ie wel meer kan praten na al die media exposure afgelopen vijf jaar.
Mar-08-2007 17:15
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
pfff, ik heb liever dj jean tbh.
Mar-08-2007 18:29
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by Evil_E
Een trance-oorlog in de notendop is geboren??
Mar-08-2007 23:26
ThaMaestro
SunSational Essentials
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by @win
Een trance-oorlog in de notendop is geboren??
concurrentie op dit 'vlak' is voor de luisteraar in ieder geval een goede zaak, lijkt mij .. en voor de DJ's ook (denk ik).
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.
Last edited by ThaMaestro on Mar-09-2007 at 00:04
Mar-08-2007 23:58
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Siesta
pfff, ik heb liever dj jean tbh.