Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Euro 2008
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005
Euro 2008

EM-KVAL 2008

Grupp A:
Portugal
Polen
Serbien
Belgien
Finland
Armenien
Azerbadzjan
Kazakstan

Grupp B:
Italien
Frankrike
Ukraina
Skottland
Litauen
Georgien
Färöarna

Grupp C:
Grekland
Turkiet
Norge
Bosnien & Hercegovina
Ungern
Moldavien
Malta

Grupp D:
Tjeckien
Tyskland
Slovakien
Irland
Wales
Cypern
San Marino

Grupp E:
England
Kroatien
Ryssland
Israel
Estland
Makedonien
Andorra

Grupp F:
Sverige
Spanien
Danmark
Lettland
Island
Nordirland
Liechtenstein

Grupp G:
Nederländerna
Rumänien
Bulgarien
Slovenien
Albanien
Vitryssland
Luxembourg

Old Post Oct-08-2006 10:49  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Ut med Israel ur EM. Tack.

Old Post Oct-08-2006 12:38  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Fräsch logga, även om det känns som att de glansiga loggornas glansdagar (bit på den ordvitsen ) är passé

Old Post Oct-08-2006 12:54 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by RebeL9
Ut med Israel ur EM. Tack.

Armenien, och Cypern också då eller?

(Och Kazakstan och Georgien som av många inte heller skulle klassas som Europa?)

Hursomhelst, efter att ha vart på VM i sommras så kan jag bara säga att jag kommer definitivt utan tvekan även att åka till EM

Old Post Oct-08-2006 13:17  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

Jag tycker loggan var rätt ful faktiskt
euro 2004 var så himla mkt finare

---

Jag tycker också att det är konstigt att icke-europeiska lag får delta :S

Old Post Oct-08-2006 13:52 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

dags att spara då så man har råd med biljetterna, vore grymt kul att dra ner och kolla

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-08-2006 14:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by fede

Jag tycker också att det är konstigt att icke-europeiska lag får delta :S

wannabe's

och ja.. loggan såg helt klart bättre ut 2004

Old Post Oct-08-2006 16:31 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

Onsdag den 11okt kl 19.30 på TV3: Sverige - Island (i reykjavík)

hejdå sverige

Old Post Oct-08-2006 16:36 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9

quote:
Originally posted by St_Andrew
Armenien, och Cypern också då eller?

(Och Kazakstan och Georgien som av många inte heller skulle klassas som Europa?)

Hursomhelst, efter att ha vart på VM i sommras så kan jag bara säga att jag kommer definitivt utan tvekan även att åka till EM

ja ut med dem också. däremot har Israel mer än en anledning att inte vara med i EM. Utöver de geografiska så anser jag att deras politik ger de inte rätt att ha tillträde till några internationella mästerskap. På samma sätt som Sydafrika blev bojkottad från alla sportsammanhang under Apartheidregimen och på samma sätt som Serbien blev portad från EM 1992 i Sverige.
Så NEJ TACK till Israel.

Old Post Oct-08-2006 19:17  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by RebeL9
ja ut med dem också. däremot har Israel mer än en anledning att inte vara med i EM. Utöver de geografiska så anser jag att deras politik ger de inte rätt att ha tillträde till några internationella mästerskap. På samma sätt som Sydafrika blev bojkottad från alla sportsammanhang under Apartheidregimen och på samma sätt som Serbien blev portad från EM 1992 i Sverige.
Så NEJ TACK till Israel.

Ryssland också för Tjetjenien? Eller Storbritanien för Irak? För att inte tala om alla länder som borde bli uteslutna ur VM.

Inte för att jag stödjer Israelerna på något sätt, men går knappast att jämföra med varken Sydafrika eller Serbien, och om man skulle göra det ska man också bojkotta en jävla massa fler.

Old Post Oct-08-2006 21:07  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9

quote:
Originally posted by St_Andrew
Ryssland också för Tjetjenien? Eller Storbritanien för Irak? För att inte tala om alla länder som borde bli uteslutna ur VM.

Inte för att jag stödjer Israelerna på något sätt, men går knappast att jämföra med varken Sydafrika eller Serbien, och om man skulle göra det ska man också bojkotta en jävla massa fler.

På vilket sätt kan man inte jämföra Israel med Sydafrika eller Serbien?
Vi talar om systematiskt förtryck och trakasserier. Vi talar om en mur som skär av familjer från varandra, människor från sina jobb etc. Vi snackar om systematiska dagliga trakasserier vid samtliga checkpoints. En av mina föreläsare var i Israel/Palestina för två veckor sedan. Han beskrev det på följande vis: "Vi i Sverige pratar om segregation och rasism men den rasism och förtryck som förekommer där nere har man inte sett maken till". Det är ett slags Apartheid utan tvekan. Så nej det är verkligen ingen skillnad mellan Israels Apartheid och den som förekom i Sydafrika. Båda är beslutade från statsmakten. Där har du skillnaden mellan tex den Apartheid som förekom i den Amerikanska södern under 50 och 60-talen. Den var förbjuden i lag men var ett lokalt femomen.

Old Post Oct-08-2006 22:02  Afghanistan
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

politik eller fotboll?

Old Post Oct-08-2006 22:24 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Euro 2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackM-Zone at Dreamscape [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBill Hamel pres. Innate & Andy Moor - "Barotek" (Blackwatch Treshold Dub) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:48.

Forum Rules: