Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003
14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof

Ik kreeg gisteren een flyer van Trancefuzion in mijn handen geduwd. Daarop staat de website www.trancefuzion.be vermeld, maar die werkt precies ni. Weet iemand soms meer van dit event? De lineup ziet er leuk uit maar ik heb toch een soort van flop-vrees.

Hieronder alle info van de flyer:

october 14th
Brielpoort Area Deinze
6€ / 9€ (only 5000 tickets available)
vvk in Fnac, dexia bank, view interim

Lineup:
Yves deruyter
Menno de jong
Free vs Koezie
Elof
Mr Tubes
Ac Oliver

Old Post Sep-29-2006 14:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Buh alleen Menno spreekt me aan. De anderen zullen wss toch direct hun toevlucht zoeken tot mindless geboenk.

Old Post Sep-29-2006 14:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vishnu
sound designer

Registered: Jun 2004
Re: 14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof

quote:
Originally posted by Hydra
6€ / 9€ (only 5000 tickets available)

only 5000

Old Post Sep-29-2006 14:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Vishnu Click here to Send Vishnu a Private Message Visit Vishnu's homepage! Add Vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

T'is vlakbij voor mij en kan in Deinze blijven maffen, dus misschien ga ik wel.

Ik heb de mensen die de flyers stonden uit te delen overigens maar uitgenodigd voor de BETA party Ze waren wel verbaasd da het gratis was

Old Post Sep-29-2006 15:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003

Een flop zal et wel niet zijn. Trancefusion is elk jaar quasi uitverkocht, helaas komen de meeste mensen om in de aanpalende rock tent te vertoeven In de main hall is het aangenaam qua drukte.
Vorig jaar mij toch geweldig geamuseerd met Dave Lambert en de mannen van Rotationz. Verwacht et dit jaar nog een stuk beter.
De correcte site is http://www.trancefusion.be/, duh

Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Sep-29-2006 17:01  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr_Pedro
tranceaddict

Registered: Aug 2006

Ik ga hier al een 4-tal jaren naar toe. Is altijd veel volk. Hebben al heel veel goeie dj's gedraaid, o.a. ook Dave Swayze. Vorig jaar heb ik me ook super geamuseerd met die Rotationz dj's (Hans & Tim), ik vind het echt héél jammer dat ze er niet bij zijn deze editie. Ik kijk wel uit naar Menno De Jong, van de 3 op de line-up is dat de enigste die ik nog nooit zien draaien heb.

Heb wel de indruk dat er dit jaar voor het eerst ook promotie wordt gemaakt via de juiste, grotere kanalen, ipv hier en daar een postertje in Deinze en omstreken.

Volgens mij opnieuw een aanrader!

Old Post Oct-02-2006 13:29  Belgium
Click Here to See the Profile for Mr_Pedro Click here to Send Mr_Pedro a Private Message Visit Mr_Pedro's homepage! Add Mr_Pedro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

Vanavond ist zover, verlang al om terug wa goeie tranceplaatjes te horen op een avondje uitgaan!

BZRK en ik zullen gemakkelijk te herkennen zijn, want we trekken voor de gelegenheid nog eens onze BETA-shirt aan. Als ge enen ziet met een miserabele coiffure die bestaat uit een schuine gelconstructie dan ben ik da . K'verwacht er eigenlijk nie veel BETA's te zien, maar we zien wel.

Hint voor degene die naar mij komen om eens ne goeiendag te zeggen: ben nogal een dorstig type

Als ge ons na vieren ziet scheef lopen dan is het omdat YDR wel heel slecht gedraait heeft. We hebben dan te veel aan den toog gehangen.

Tevens zorg ik voor de veiligheid. Pepperspray, handboeien en dergelijke zijn nie toegelaten, die heb ik mee en ik zal da wel oplossen op mijn manier. Alright?!

Old Post Oct-14-2006 13:59  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

gonna be there
kgon me donkergrijs gestreept hemdeke aandoen
zal de beta's wel keer goeiendag komn zeggen

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Oct-14-2006 16:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

Het was een lekker feestje! Elof draaide eerste uur lekker, zijn tweede vond ik minder. YDR bakte er niks van en bereikte zijn hoogtepunt met Adagio For Strings en hij draaide zelfs Derb - In Africa . Daarna was menno aan de beurt, zijn set was enorm lekker! BZRK en ik hebben nog eens een tracklistje bijgehouden, Config hebben we ook tegengekomen en die heeft ons ook een handje geholpen:

01. Hammer & Bennet - Language (Santiago Niño Remix)
02. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary
03. Marco V - Any Better, Or ...
04. Bolier & Coenraad - Mighty Ducks
05. ID - ID
06. Planet Funk - Chase The Sun (Sonicvibe presents Vardran Bootleg
07. Bob Marley - Sun Is Shining (Maor Levi Remix)
08. ID - ID
09. Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
10. Club Scene Investigators - Direkt Dizko (Sander Van Doorn Remix)
11. Nic Chagall - Monday Bar
12. Re:Locate - Showdown
13. ID - ID
14. Sean Tyas - Candida
15. Gouryella - Gouryella
16. ID - ID
17. Re:Locate - Rogue
18. Stingnum aka Sting - Fragile (Signum Signal Bootleg)
19. Richard Duran - Make Me Scream
20. ID - ID
21. ID - ID
22. ID - ID
23. ID - ID

Op naar Menno & Jonas in Illusion op 11 november!

Last edited by mrcanon on Oct-15-2006 at 11:37

Old Post Oct-15-2006 11:06  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by mrcanon
Het was een lekker feestje! Elof draaide eerste uur lekker, zijn tweede vond ik minder. YDR bakte er niks van en bereikte zijn hoogtepunt met Adagio For Strings en hij draaide zelfs Derb - In Africa . Daarna was menno aan de beurt, zijn set was enorm lekker! BZRK en ik hebben nog eens een tracklistje bijgehouden, Config hebben we ook tegengekomen en die heeft ons ook een handje geholpen:

05. ID - ID
08. ID - ID
13. ID - ID
14. Sean Tyas - Candida
16. ID - ID
19. Richard Duran - Make You Scream
20. ID - ID
21. ID - ID
22. ID - ID
23. ID - ID

Ziet er nice uit!!

Doet me meer en meer twijfelen of ik nu naar Armin Only of Jonas & Menno @ Illusion zou gaan...

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Oct-15-2006 11:12  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

quote:
Originally posted by mrcanon

05. ID - ID
08. ID - ID
13. ID - ID
14. Sean Tyas - Candida
16. ID - ID
19. Richard Duran - Make You Scream
20. ID - ID
21. ID - ID
22. ID - ID
23. ID - ID

twas indeed geen slecht setje hoor van Menno, kvond et wel jammer dat ie zo weinig trance heeft gedraaid

kleine aanpassing aan de TL/ Twas Richard Durand - Make me scream kwist et ni 100% zeker meer wat et was dusja. en die derb-track bij YDR was Derb - Derb
strax klein reviewke schrijven

klein incidentje gehad toen mrcanon met zijn pepperspray een ouwe knol lamlegde

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Oct-15-2006 11:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

reviewke:
Gistern eerst afgeproken met de gasten van A.T.P aan thomas' huis.. Natuurlijk vond ik da weer ni , dan wat zever gehad ivm hun namen die blijkbaar niet op de guestlist stonden.. enfin we zijn bijna binnen en opeens hoor ik hun track driftations gedraaid worden door Elof, dus zij als 2 gekken die zaal binnenlopen , twas alleszins wel plezant om te horen dat Elof die track ook al support nu En volgende week maandag ook in zijn show op topradio
Over Elof ni zo veel te zeggen, kga akkoord met mrcanon, het eerste uur was goed, daarna vond ik et ook wat minder..
YDR dan khad gehoord dat ie nogal rap hard durft draaien.. en tjah, da deed ie nu na een tijdje ook.. Adagio for strings gehoord en een beetje eerder in de set nog zijn versie van Born Slippy.. Wel nog Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) gehoord, en blijf die toch een echt lekker knallerke vinden. Een van zijn laatste tracks was Derb - Derb, en dan weet je het al..
Menno dan.. vor zijn eerste track legde ie YDR's laatste plaat stil, en dan verwacht je zoon lekkere intro.. jammergenoeg kwam er daar nix van in huis en hoorde ik direct al iets door de speakers knallen waardoor ge weet dat er wellicht weinig van echte uplifting trance in huis gaat komen, en da was jammergenoeg (voor mij dan) niet het geval. Niet dat zijn set slecht was, maar khad echt gehoopt op wa meer trance. Jammer dat Menno niet geprobeerd heeft om trance te draaien en dan misschien over te schakelen indien er weinig respons was.. Nuja, heb wel redelijk was ID's gehoord en vooral de 2de ID vond ik echt wel goed en dat was wel een lekker trancerke
4 platen voort einde vertrokken om Thomas' en Andy's vest uit mijn auto te gaan halen maar uiteindelijk ni meer truggekeerd omdat de dj na Menno maar een prutser was volgens dat ik hoorde van hen
Mrcanon en BZRK tegengekomen dus, toffe gasten alletwee, en dan wat helpen ID'en met Mrcanon (jammergenoeg zonder handboeien en pepperspray, we hadden die echt wel kunnen gebruiken om YDR van da podium te krijgen )

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Oct-15-2006 11:38  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed prog trance tune IDed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGreen Velvet - Genedefekt (Cajmere Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:52.

Forum Rules: