Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Crazik compositeur et dj trance
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_chrisss
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2006

hello

J'aimerai vous présenter mon nouveau projet appelé Crazik.
je suis compositeur de musique électronique et plus particulierement de trance, tech-trance et electro house.
Vous pourrez trouver plus d'infos sur moi, écouter ma derniere production et télécharger mon dernier mix sur mon site web
www.crazik.free.fr

bonne visite

Old Post Oct-18-2006 16:35  France
Click Here to See the Profile for dj_chrisss Click here to Send dj_chrisss a Private Message Visit dj_chrisss's homepage! Add dj_chrisss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Y'a aussi le numéro de tes deux copines sur ton site??

Old Post Oct-18-2006 16:54  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_chrisss
Junior tranceaddict

hum désolé non, mais je vais changer d'avatar pour éviter que d'autres personnes ne me posent cette question !! lol

Old Post Oct-18-2006 18:50  France
Click Here to See the Profile for dj_chrisss Click here to Send dj_chrisss a Private Message Visit dj_chrisss's homepage! Add dj_chrisss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flo_aka_jason
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2006

Salut chris,

C'est cool de faire de la pub pour ton projet

Faut que tu fasse de la pub pour le forum

et pense à mettre ton mix sur ce forum, ça élargira ton public

Old Post Oct-18-2006 22:25  France
Click Here to See the Profile for Flo_aka_jason Click here to Send Flo_aka_jason a Private Message Add Flo_aka_jason to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_chrisss
Junior tranceaddict

hello Flo aka Jason
oui je le ferai, merci du conseil
et les autres n'hésitez pas à me donner votre avis ou à laisser un mot sur le guestbook

Old Post Oct-18-2006 22:41  France
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by JLP
Y'a aussi le numéro de tes deux copines sur ton site??

Ou ca ?

Pas vus les photos moi

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-19-2006 06:54  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Registered: Jul 2005

Pareil, rien vu moi !

Les photos ou je vais pas sur le site

Old Post Oct-19-2006 07:52  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Il avait l'avatar ou on voit les deux lesbiennes qui se tripotent avec des v700 sur les oreilles.

Old Post Oct-19-2006 08:02  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

la release, ça a pas l'air trop mal, comme le remix.
le mix, je peux pas dire, je peux pas écouter au taff, mais au vu de la tracklist, ça a l'air pas mal électro, oui.

sinon bon courage pour la suite, le tout étant de se faire connaître des plus grands, voilà.

Old Post Oct-19-2006 08:15  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by JLP
Il avait l'avatar ou on voit les deux lesbiennes qui se tripotent avec des v700 sur les oreilles.

Ok je vois

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-19-2006 08:50  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flo_aka_jason
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2006
Talking

Hey, Crazik, tu nous les avais caché celles-la, t'aurais pus les metre dans la collection des images de ton site.

Old Post Oct-19-2006 11:00  France
Click Here to See the Profile for Flo_aka_jason Click here to Send Flo_aka_jason a Private Message Add Flo_aka_jason to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_chrisss
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by maxxyme
la release, ça a pas l'air trop mal, comme le remix.
le mix, je peux pas dire, je peux pas écouter au taff, mais au vu de la tracklist, ça a l'air pas mal électro, oui.

sinon bon courage pour la suite, le tout étant de se faire connaître des plus grands, voilà.

merci enfin un avis non hs (mais Kartman merci quand même d'avoir éclairci les nombreuses interrogations des lecteurs)
exacte, le mix est à tendance electro house, écoutez le si vous adhérez à ce style également.
merci pour tes encouragements
Pour ma production tech-trance, je voulais juste vous préciser que des remixes sont en route, avec un premier trance pur et le second je ne sais pas encore, je vous ferez signe quand ils seront prêts.

D'autres avis ?

Old Post Oct-19-2006 15:05  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Crazik compositeur et dj trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998 la locomotive track 10... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJohn O'Callaghan & Bryan Kearney - "Exactly" (Original Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:12.

Forum Rules: