Registered: Jan 2002
Mix(je) voor de dutchies!!
Hey mensen!!
Ik zat weeres te kloten met mn muziek en heb maar weer een mixje in elkaar geschroefd. Ik weet dat het eigenlijk niet in dit forum hoort, maar kwil het gewoon ff alleen voor de dutchies houden.
Zelf vind ik em niet zo fantastisch.. Maar ja, dat moeten jullie maar beoordelen, toch??
01. Signum - Second Wave
02. Out of Grace - Obscura
03. Giada - Chains
04. Funk Einsatz - Punk
05. Blank & Jones - Desire
06. Solid Sleep - Club Attack
07. Cosmicman - Krystal Dream
08. Microtools - Triomphe De L'Amour
09. Jam X - Can U Dig It
10. Heads Up - Bring it on Down
11. Sven-R-G - Goin' Crazy
12. Marco V - Godd
13. 4 Clubbers - Children 2002
14. Avanza - Take Control
15. Nexus - Next
16. Beam vs Cyrus - Lifestyle
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuh sommige overgangen waren wel lekker.. maar gooi AUB een aantal van die enorme klote nummers der uit (sorrie moest eff ).. zoals Microtools - Triomphe De L'Amour ed. en mix voortaan de beste versie van children (tilt remix of origineel) en nie zo'n verknaakte 2002 versie die nergens naar klinkt!
hoop je geholpen te hebben..
Registered: Sep 2001
ik vind de 2002 club mix van children best goed alleen de future breeze versie is gaar imo
maar das een beetje oftopic... ik ben nog bezig met downen..inet is een beetje traag (wanneer niet) 3k............................
tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak
Obscura...
Hmm ik vond Out of Grace - Obscura [B1 Delivery Mix] juist zo'n lekker nr! Het past idd niet in de lijst omdat 'ie al wat ouder is, maar het ging mij meer om wat goede nrs die ik vaak zelf luister. Sommige zijn wel wat verknaakt, geef ik toe
Originally posted by Blik tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak
Schat, het is wel Funk Einsatz, want de promo versie is zo uitgekomen.
dat er later toch besloten is om de retail onder Ferry Corsten uit te laten komen, kan onze dj nix aan doen, wat voor equip gebruik je eigenlijk?
Mar-18-2002 20:06
Passiva
Ava Mea / Syndique
Equip
Ik gebruik nu 2x Pioneer CDJ-500II's en een Gemini BPM-250. Het is niet echt fantastisch, maar goed genoeg voor mij. Binnenkort wil ik overstappen op vinyl, lijkt me een stuk leuker!!
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Hmm ik vond Out of Grace - Obscura [B1 Delivery Mix] juist zo'n lekker nr! Het past idd niet in de lijst omdat 'ie al wat ouder is, maar het ging mij meer om wat goede nrs die ik vaak zelf luister. Sommige zijn wel wat verknaakt, geef ik toe
GrEeTz
Jonguh daar gaat t och helemaal niet om,wat oud en/of nieuw is,tulijk nieuwe nummers ruleren,maar de beste sets zijn nog steeds nieuwe en *vette* oude (klassiekers) door elkaar,dus laat je niet gek maken.
Kijk is op www.basicbeats.net ,misschien wat voor je?
Kweet nog niet hoe je mixen klinkt,zal m zo wel ff halen.
En sja vinyl is tulijk erg vet,maar ook erg duur.....
Mar-19-2002 09:32
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Blik tracklist is wel OK, alleen je had out of grace - obscura ertussen uit moeten laten, uit nummertje in zo'n relatief nieuwe tracklist. Ferry Corsten - Punk ook, ( tis geen funk einsatz) maar ik vind dat nummer gewoon slecht dus dat is een kwestie van smaak
Ferry Corsten IS toch Funk Einsatz..dus wat maakt t dan uit!!!
Ennu...Donna heeft groot gelijk....wat maakt t nu uit of een nummer oud is of nieuw! Mijn vriend draaide vrijdag een oud nummer van Junk Project, en de hele zal ging gewoon plat!!!
O ja.....Riz....als je dit leest.....Demo is bijna onderweg