Registered: Jun 2001
Echt weer triest zeg die site! Typisch iets voor domme Duitsers en opgefokte Nederlanders. Maarja. Laten ze lekker hun lolletje hebben daarzo, als ik er maar geen last van heb.
De groeten.
Mar-14-2002 18:04
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
cewle site!!
denk dak ik ff zo'n t-schirtje ga bestelle!
Mar-14-2002 18:10
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Kamaya Echt weer triest zeg die site! Typisch iets voor domme Duitsers en opgefokte Nederlanders. Maarja. Laten ze lekker hun lolletje hebben daarzo, als ik er maar geen last van heb.
De groeten.
KOMOP zeg!!! alsof jij nooit meegedaan hebt aan "Dld, Dld, alles is vorbei" en dat soort dingen
Hypocriet!!!
Mar-14-2002 18:16
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Daar zal ik eerlijk op antwoorden MP:
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. (jaja, petje af voor mij...ahum)
Maar boeie! Ik vind het triest en ben geen hypocriet.
Dus...
De groeten
Mar-14-2002 18:33
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
nou ik kan de lol der wel van in zien.. het is gewoon een grote schande dat onze arrogante voetballertjes het nie gehaald hebben.. en dan de schuld geven aan te hard moeten trainen van de coach.. beetje jammer..
ben trouwens wel een voetbal fanaat maar soms kan ik me erg boos maken over het nederlands elftal!
Originally posted by Kamaya Daar zal ik eerlijk op antwoorden MP:
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. (jaja, petje af voor mij...ahum)
Maar boeie! Ik vind het triest en ben geen hypocriet.
Dus...
De groeten
in dat geval ...dan mag je wel ff schelden
Mar-14-2002 19:22
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Ach, als ik ff over het algemeen bekijk kan ik de site best waarderen. Al is het aan de ene kant ook wel weer erg sneu dat ze zoiets bouwen. Maar ja als duitsland niet in het WK was gekomen was er vast iemand geweest die iets erop had gemaakt.
Mar-14-2002 19:41
Tha Force
tranceaddict
Registered: Mar 2002
tis gwoon hun eigen schuld!!!
Kbedoel dan moet je maar winne hoor, en zkr as je nog nie eens in zown hele moeilijke puole zit!
Ennuh kben et zkr met een aantal van jullie eens dat als Dtsl. er nie naar toe mocht dat erdan ook dit soort dinge gemaakt zoude worde!!
Er is trouwens nog 1 mogelijkheid dat "WIJ" wel moge, want ze wille het geschorst zijn van Davids gebruiken, en dan zegge da het komt doorda hij er nie was en dan Ierland - NL overspele of een wildcard...
Mar-14-2002 20:08
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by TimeportE nou ik kan de lol der wel van in zien.. het is gewoon een grote schande dat onze arrogante voetballertjes het nie gehaald hebben.. en dan de schuld geven aan te hard moeten trainen van de coach.. beetje jammer..
ben trouwens wel een voetbal fanaat maar soms kan ik me erg boos maken over het nederlands elftal!
Ben het helemaal met je eens, als je ziet wat die idioten verdienen en wat ze daar tegenover doen.......mijn oma van 80 presteerd nog meer...
En over die site, ja wel grappig eigenlijk...we hadden ons natuurlijk ook dood gelachen als die moffen het niet hadden gehaald en ik denk dat er ook wel zo'n site voor de duitsers was geweest dan. Dus laat die mensen maar lekker lol hebben vind ik..