Tjena! Kan någon säga någon bra Vocal trance grupp förutom special `d????
quote:Originally posted by okeyy Tjena! Kan någon säga någon bra Vocal trance grupp förutom special `d???? Skulle väl inte säga att Special D är vocal trance direkt, men 4 Strings och Oceanlab är rätt stabila.
quote:Originally posted by okeyy Tjena! Kan någon säga någon bra Vocal trance grupp förutom special `d???? Jag skulle säga att DJ-doboy gör rätt bra mixar
Silverblue.. Helt ok.
___________________ Love, Freedom and Tolerance..
chicane,,,solarstone..above & beyond..lange..re:locate filo & peri ..carrie skipper..
___________________ ::follow your intuition:: http://www.dailymotion.com/global_phases
quote:Originally posted by euphoria_ibiza chicane,,,solarstone..above & beyond..lange..re:locate filo & peri ..carrie skipper.. Re:Locate har väl aldrig gjort nåt med vocals i, eller?
och de mesta Filo & Peri åstadkommer på senare tid är... jaaa du, jag vet inte ens om det hör till någon stil men Above & Beyond är ett säkert kort
___________________ www.petersouth.net
den enda bra vocaltrancen görs i mitt tycke av Ricky Simmonds och Stephen Jones aka The Space Brothers, Chakra, Lustral, Ascension, Force Majeure. Så kolla in allt med dem.
___________________ My new oldskool TRANCE mix!